Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Solec-Zdrój to niewielka miejscowość uzdrowiskowa w województwie świętokrzyskim. Jej sercem jest zabytkowy Park Zdrojowy z początku XX wieku, który zajmuje powierzchnię 13,6 ha. Na południowych obrzeżach miejscowości znajduje się zalew w Solcu-Zdroju – sztuczny zbiornik otoczony ścieżkami spacerowymi i rowerowymi, popularne miejsce rekreacji i sportu zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów.
Nazwa miejscowości pochodzi od występujących tu dawniej słonych źródlisk. W XVIII wieku z miejscowych wód zaczęto warzyć sól, a w 1815 roku odkryto we wsi źródła wód mineralnych. Po poznaniu ich właściwości leczniczych w kolejnych latach zaczęto wykorzystywać je do prozdrowotnych kąpieli. W 1837 roku Karol Godeffroy założył w Solcu uzdrowisko. Wówczas powstały pierwsze budynki leczniczo-kąpielowe oraz mieszkalne. W 1974 roku przyjęto nazwę Solec-Zdrój. Solecka siarka jest najsilniejszą wodą leczniczą w Polsce i jedną z najlepszych w Europie. W uzdrowisku skutecznie leczy się choroby narządu ruchu, reumatyczne, choroby skóry i alergie.
Zabytkowy zespół zabudowań uzdrowiska składa się z budynku łazienek z lat 20. XX wieku, sanatorium „Świt”, pensjonatu „Jasna”, stróżówki, pawilonu kąpieli mułowych, willi „Prus” oraz „Irena”. Okolica zachęca do wędrówek – Solec-Zdrój jest punktem początkowym czerwonego szlaku turystycznego prowadzącego do Buska-Zdroju. Przez miejscowość przechodzi także zielony szlak z Wiślicy do Grochowisk.
Atrakcje w okolicy Solca-Zdroju:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Paweł Oszywa Solec Syrenka, Sienkiewicza 5, 28-131 Solec-Zdrój, NIP: 6551985555
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Syrenka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".