Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Terme Krka Hotel Laguna spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Terme Krka Hotel Laguna *** to uroczy hotel ze śródziemnomorskim klimatem, położony kilkaset metrów od zagospodarowanej plaży Strunjan. Składa się z kilku niezależnych jednostek noclegowych, dzięki czemu tworzy kameralną atmosferę, zapewnia nowoczesną elegancję i dyskretny relaks. Latem goście mają dostęp do zewnętrznego basenu, a przez cały rok można korzystać z krytego basenu w pobliskim hotelu Svoboda.
W hotelu Laguna *** można zamieszkać w wygodnym dwuosobowym pokoju z balkonem i widokiem na śródziemnomorski ogród. W pokoju znajduje się klimatyzacja, minibar, sejf, telewizor, telefon, bezprzewodowe łącze internetowe. Pokój posiada łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów, zestawem kosmetyków oraz ręczników.
Na gości hotelu Laguna Strunjan czekają urozmaicone i bogate śniadania w formie bufetu. Goście mogą także skorzystać z lunchu i/lub kolacji w restauracji hotelu Svoboda lub dać się uwieść lekkim śródziemnomorskim smakom w pobliskiej restauracji Pinija – z tarasem zaledwie kilka kroków od morza i niepowtarzalnym widokiem na magiczny Piran.
Terme Krka Hotel Laguna oferuje odkryty basen z podgrzewaną wodą, dzięki czemu można pływać od wczesnej wiosny do późnej jesieni, a śródziemnomorska roślinność i duże parasole zapewniają naturalny cień oraz zakątki do zabawy i relaksu. W pobliskim hotelu Svoboda można skorzystać z krytego i odkrytego basenu z wodą morską. Z hotelu Laguna można w kilka minut dojść do Vitarium Spa & Thalasso Centre w hotelu Svoboda. Udostępnia szeroką gamę usług wellness, wzbogaconą o leczniczą talasoterapię i różnorodny świat saun.
Goście podróżujący z dziećmi doceniają hotelowy park, stanowiący bezpieczne miejsce rekreacji oraz plac zabaw zorganizowany przy plaży. Do dyspozycji gości są rowery elektryczne i parking hotelowy, mile widziane są także małe zwierzęta (do 20 kg).
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
18 m2
maks. 2 osoby
Strunjan to spokojna nadmorska miejscowość w Słowenii, znana z imponujących klifów. To idealne miejsce, by odpocząć i nasycić oczy pięknymi widokami. Krajinski Park Strunjan zachęca do spacerów i wycieczek rowerowych. Półwysep Strunjan sąsiaduje od wschodu z Izolą – tętniącym życiem śródziemnomorskim miasteczkiem rybackim i nadmorskim kurortem w Słowenii, od południa ze znanym kurortem Portoroż, a od zachodu z pełnym atrakcji zabytkowym Piranem. Lokalizacja jest więc doskonała, by poznać też inne miejsca w Słowenii. Miejscowość leży na południowo-zachodnim brzegu Zatoki Triesteńskiej w słoweńskiej części półwyspu Istria.
Atrakcje w okolicy Strunjan:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Terme Krka d.o.o., Novo mesto, Novi trg 1, 8000 Novo mesto, NIP: SI 64669351
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Terme Krka Hotel Laguna. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.