Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt VacationClub Karpacz Apartments spełnia standardy Triverna
VacationClub – Karpacz Apartments to apartamenty położone w Karpaczu w kilku atrakcyjnych lokalizacjach: przy ul. Myśliwskiej, Matejki, Konstytucji 3 Maja i Nadrzecznej.
Apartamenty Standard mieszczą maksymalnie 4 osoby. Składają się z salonu z rozkładaną sofą – miejscem do spania dla 2 osób, aneksem kuchennym i balkonem oraz łazienki i osobnej sypialni z podwójnym łóżkiem. Mają powierzchnię 34–47 m², telewizor, czajnik, lodówkę, kuchenkę. W niektórych jest dostęp do Wi-Fi i zmywarka. Prywatną łazienkę wyposażono w prysznic, ręczniki i suszarkę do włosów. Część apartamentów ma także widok na góry.
Apartamenty Superior mieszczą maksymalnie 6 osób. Składają się z salonu z rozkładaną sofą – miejscem do spania dla 2 osób, aneksem kuchennym i balkonem oraz łazienki i dwóch osobnych sypialni. W jednej z sypialni są 2 pojedyncze łóżka, w drugiej – łóżko podwójne. Mają powierzchnię 50–66 m², telewizor, czajnik, lodówkę, kuchenkę. W niektórych jest dostęp do Wi-Fi i zmywarka. Prywatną łazienkę wyposażono w prysznic, ręczniki i suszarkę do włosów. Część apartamentów ma także widok na góry.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.34-47 m2
maks. 4 osoby
50-66 m2
maks. 6 osób
Apartamenty Superior (6-os.): ul. Myśliwska, ul. Konstytucji 3 Maja
Karpacz to karkonoski kurort turystyczny. Okolice Karpacza są bardzo atrakcyjne turystycznie. Karpacz jest położony u podnóża góry Śnieżki w dolinie rzeki Łomnicy. To świetne miejsce na letni i zimowy wypoczynek. Bogata oferta turystyczna sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. W sezonie zimowym warto skorzystać ze stoków narciarskich, a latem ze szlaków pieszych. Odbywając wycieczki po okolicy, można podziwiać piękno tego górskiego regionu. W Karpaczu czeka też wiele ciekawych miejsc i zabytków.
W Karpaczu znajduje się kilkanaście oświetlonych stoków narciarskich. Mają umiarkowany stopień trudności, często są naśnieżane. Działają wyciągi i wypożyczalnie sprzętu. Zaawansowani i wymagający narciarze mogą spędzić czas w Kompleksie Narciarskim Śnieżka, który dysponuje 7 wyciągami (krzesełkowe i orczykowe) oraz nartostradami o różnym stopniu trudności. W Karpaczu znajdą też coś dla siebie miłośnicy narciarstwa biegowego – pięknie położoną trasę w Karpaczu Górnym oraz trasę przy „Domu Śląskim”.
Aktywne osoby z pewnością docenią lodowiska (całoroczne, ul. Gimnazjalna), snowtubing – zjeżdżanie na pontonach (ul. Myśliwska), rynnę snowboardową czy alpejski tor bobslejowy "Alpine-Coaster".
Atrakcje Karpacza:
Atrakcje Karpacza i okolicy dla dzieci: Atrakcje dla dzieci w Karpaczu oraz miejsca rodzinnej rozrywki to m.in. Park Bajek, Muzeum zabawek, Park wodny Tropikana oraz Miasteczko Western City w Ściegnach koło Karpacza.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Vacation Club 2 Sp. z o.o. sp. k., ul.Marszałkowska 72/17, 00-545 Warszawa, NIP: 7010564630
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest VacationClub Karpacz Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.