Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Niechorze to miejscowość w północno-zachodniej Polsce. Jest jednym z chętniej odwiedzanych kurortów w województwie zachodniopomorskim, atrakcyjnie położonym pomiędzy piaszczystą plażą a jeziorem Liwia Łuża oraz między Kołobrzegiem i Dziwnowem.
Oprócz pięknej plaży, dostępu do objętego ochroną rezerwatową jeziora Liwia Łuża, turystów każdego roku przyciągają atrakcje nadmorskiego letniska i przyjemny mikroklimat Wybrzeża Rewalskiego. W centrum kurortu znajduje się plac Foki Depki z pomnikiem foki, która wyjątkowo upodobała sobie niechorską plażę i w latach 2005–2007 była jedyną dziko żyjącą foką w tym rejonie Bałtyku.
Atrakcje Niechorza i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Stanisław Aleńkuć Rz.Z.I.S. i C.O. Villa Solaris, ul. Słowiańska 4, 72-300 Gryfice, NIP: 8571064747
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Villa Solaris. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".