Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Wataha Zawóz spełnia standardy Triverna
Wataha Zawóz to rozwijający się bieszczadzki ośrodek wypoczynkowy ulokowany na półwyspie obmywanym przez wody Jeziora Solińskiego. Niemal bezludna okolica i bliskość przyrody pozwalają na głęboki relaks i odkrycie dzikiej atmosfery Bieszczadów, a przygotowana infrastruktura umożliwia beztroski wypoczynek w jednym z najpiękniejszych regionów Polski.
Można tutaj zamieszkać w niezależnym apartamencie lub domku – drewnianym lub murowanym. To znakomita opcja dla rodzin i grup przyjaciół, ponieważ w zależności od typu zakwaterowania pomieści się tu od 4 do nawet 16 osób. W obiektach znajdują się sypialnie wyposażone w łóżko małżeńskie lub dwa łóżka: podwójne i pojedyncze, a dodatkowo w salonach stoją rozkładane kanapy pełniące rolę dostawek. W każdym apartamencie i domku jest telewizor i wifi oraz aneks kuchenny z lodówką, czajnikiem, płytą grzewczą i podstawowymi naczyniami. W łazience znajduje się prysznic i suszarka do włosów. Nie ma ręczników, na miejscu można je wypożyczyć za opłatą.
Budynki znajdują się od strony jeziora lub wsi, dodatkowo można wybrać domek rodzinny przy placu zabaw. Domki rodzinne są drewniane, apartamenty mieszczą się w murowanych domach, domki piętrowe są murowane. Co drugie mieszkanie w apartamencie ma dostępny kominek na drewno (pozostałe mają kominek elektryczny).
Latem na terenie kompleksu funkcjonuje nowa restauracja, oferująca także pizzę z pieca. Jest również bar, gdzie można zamówić śniadania i obiadokolacje. Są miejsca do grillowania i zadaszone stoły.
Obiekt jest przyjazny rodzinom z dziećmi. Na najmłodszych gości czeka plac zabaw, a latem także brodzik. 3 hektary zieleni, które otaczają ośrodek pozwalają się wybiegać i pobawić w gronie rówieśników.
Za opłatą można skorzystać z ładowarki do samochodów elektrycznych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.30 m2
maks. 4 osoby
60 m2
maks. 6 osób
+ 2 dostawki
60 m2
maks. 6 osób
+ 2 dostawki
80 m2
maks. 6 osób
+ 4 dostawki
75 m2
maks. 8 osób
+ 2 dostawki
100 m2
maks. 8 osób
+ 8 dostawek
Bieszczady są pełne atrakcji, szczególnie dla pieszych turystów, którzy przyjechali w nie własnym transportem – tak najłatwiej dotrzeć w ciekawe miejsca. Sama miejscowość Zawóz jest położona nad Jeziorem Solińskim w dolinie Sanu. Historia wioski sięga aż XV wieku, niestety budowa zbiornika retencyjnego na Sanie spowodowała zalanie całej dolnej jej części. Aktualnie Zawóz liczy około dwustu mieszkańców, oferuje miejsca wypoczynkowe i wypożyczalnię sprzętu wodnego. W bliskim sąsiedztwie znajduje się Rancho oferującej możliwość jazdy konnej, jest także wieża widokowa.
Bieszczadzkie atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wataha Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Lipińskiego 73, 38-500 Sanok, NIP: 6871962811
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Wataha Zawóz. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.