Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Gliczarów Górny to niewielka podhalańska miejscowość, jedna z najwyżej położonych w Polsce. Dzięki temu może pochwalić się wspaniałym widokiem na Tatry, które można podziwiać z dala od tłumów. Jednocześnie jest stąd blisko do najpopularniejszych atrakcji Podhala. Odległość od Bukowiny Tatrzańskiej to niecałe 6 kilometrów, a od Zakopanego – 14.
Przez Gliczarów Górny wiedzie trasa Tour de Pologne. To jeden z najbardziej stromych odcinków, który muszą pokonać kolarze. Znajduje się tutaj także stacja narciarska „U Steni” z wyciągiem orczykowym.
Miejsce, które warto odwiedzić będąc w Gliczarowie to Bukowina Tatrzańska, jedna z najpopularniejszych miejscowości polskiego Podtatrza. Chętnie przybywają tutaj miłośnicy spacerów w górskim powietrzu. Zimą to świetne miejsce do jazdy na nartach oraz wypoczynku w relaksujących termach Podhala.
Bukowina zyskała rangę miejscowości turystycznej w dwudziestoleciu międzywojennym. Wcześniej była wioską o charakterze rolniczo-pasterskim. Obecnie jest dużym ośrodkiem wypoczynkowym oraz centrum sportów zimowych. Ma rozbudowaną bazę gastronomiczną i liczne wyciągi narciarskie. Popularnymi ośrodkami są Olczański Wierch ze stacją Turnia oraz stacja narciarska Rusiń-Ski. Obie posiadają wyciągi krzesełkowe.
Atrakcje w Gliczarowie Górnym. Co robić w Gliczarowie?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Willa Szarotka Łukasz Kunc-Jasiński, ul. Wierchy 16, 34-425 Biały Dunajec Gliczarów Górny, NIP: 7361542565
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Szarotka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".