Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt XYZ eXtreme You Zen spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Apartamenty XYZ to nowe miejsce na mapie Szczyrku – cenionego górskiego kurortu. Lokalizacja tuż przy dolnej stacji kolejki gondolowej, stoku narciarskim oraz trasach rowerowych połączona z wysoką jakością usług, nowoczesnymi wnętrzami i basenem pozwala na udany pobyt w Beskidach.
Apartamenty XYZ eXtreme You Zen oferują wygodne pokoje 2-osobowe oraz funkcjonalne apartamenty z oryginalnym nowoczesnym wystrojem. Każdy pokój jest klimatyzowany, wyposażony w czajnik, talerze i sztućce, stolik z krzesłami, lodówkę, smart TV, dostęp do Wi-Fi oraz łazienkę z prysznicem, ręcznikami i suszarką do włosów. Apartament składa się z sypialni z łóżkiem małżeńskim i salonu z rozkładaną sofą oraz aneksem kuchennym, dodatkowo posiada balkon lub taras. Aneks kuchenny jest w pełni wyposażony, m.in. w zmywarkę do naczyń, płytę indukcyjną, kuchenkę mikrofalową, naczynia i sztućce.
Apartamentowiec eXtreme You Zen udostępnia restaurację, w której goście mogą rozpocząć dzień od pożywnego śniadania podawanego w formie bufetu.
Marzy Ci się wypoczynek w basenie lub saunie po górskich aktywnościach? Goście apartamentów XYZ mogą do woli korzystać z krytego basenu z widokiem na stok narciarski oraz relaksować się w nowoczesnej saunie. Dla dzieci przygotowano salę zabaw.
Obiekt znajduje się bezpośrednio przy dolnej stacji kolejki gondolowej na Halę Skrzyczeńską, która umożliwia wjazd na wysokość 1000 m n.p.m. Taka lokalizacja pozwala na zimowe szaleństwo zupełnie bez ruszania samochodu. Okolica jest atrakcyjna przez cały rok, bowiem wytyczono tutaj także szlaki spacerowe i trasy rowerowe. Z Hali Skrzyczeńskiej można łatwo dostać się na główny grzbiet Skrzycznego, korzystając z żółtego szlaku pieszego, trasy rowerowej Hip Hopa Flow, a zimą jednego z dwóch wyciągów – orczykowego lub krzesełkowego.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
12 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
30 m2
maks. 4 osoby
34 m2
maks. 5 osób
Położony w Beskidzie Śląskim, nad rzeką Żylicą, Szczyrk to popularna górska miejscowość. Otoczony takimi szczytami, jak Skrzyczne, Malinowska Skała, Magura czy Klimczok, Szczyrk jest świetnym miejscem dla wielbicieli górskich wędrówek oraz sportów zimowych. Tutejsze stoki są doceniane przez narciarzy i snowboardzistów ze względu na to, że zaliczają się do najdłuższych w Polsce. Wyznaczono tu około 40 tras o różnym stopniu trudności i 10 ośrodków narciarskich, wśród których najpopularniejsze to: Szczyrk Mountain Resort, Skrzyczne, Czyrna – Solisko i Beskid Sport Arena.
Atrakcje Szczyrku:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Top Apart sp. z o.o., ul. Olimpijska 37, 43-370 Szczyrk, NIP: 9372731325
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest XYZ eXtreme You Zen. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!