Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Molo Resort spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Molo Resort to zaskakujące miejsce, które pozwala przenieść się myślami nad morze lub na Mazury, pozostając w Małopolsce. Na gości czeka tutaj wiele atrakcji, swobodna atmosfera i wyjątkowe kąpielisko. Niezależnie od pogody można korzystać z hotelowego SPA, kręgielni czy bilarda, latem z pięknie przygotowanej plaży, leżaków, rowerków wodnych, a zimą krytego lodowiska – warto tu przyjechać w każdej porze roku!
Molo Resort**** posiada nowoczesne i wygodne pokoje i apartamenty, wyposażone w komfortowe łóżka, przestronne szafy, sejf, minibarek i zestaw do parzenia kawy i herbaty, biurko do pracy, telewizję satelitarną oraz dostęp do bezprzewodowego internetu. Każdy pokój posiada estetyczną prywatną łazienkę z kabiną prysznicową typu walk-in. Większość pokoi posiada widok na jezioro, a dodatkowo pokoje comfort lux oraz apartamenty oferują taras z widokiem na jezioro.
W hotelu znajduje się dwupoziomowa Restauracja Molo z pięknym widokiem na zalew, eleganckim wystrojem, profesjonalną obsługą, dopracowanym menu i kącikiem zabaw dla najmłodszych. W letnie dni posiłki można zjadać na tarasie oraz molo obmywanym wodą zalewu.
W Resorcie Molo można wypoczywać nad malowniczym zewnętrznym kąpieliskiem oraz w wewnętrznej strefie Wellness&SPA, gdzie czekają basen z niecką z hydromasażem oraz brodzikiem, sauny (sauna sucha oraz łaźnia parowa), sala fitness, grota solno-jodowa oraz gabinety SPA z relaksacyjnymi zabiegami i masażami. Ponadto w bogatej ofercie rekreacyjnej hotelu znajdują się także kręgielnia, bilard, korty tenisowe, rowerki wodne, rowery, a zimą nawet lodowisko.
Świetna lokalizacja sprzyja poznawaniu rozmaitych atrakcji Małopolski od Oświęcimia i Wadowic, przez Energylandię – największy park rozrywki w Zatorze, po Tenczyński Park Krajobrazowy, a nawet malownicze szlaki Beskidu Śląskiego czy Beskidu Małego.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
13 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
20 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
40 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
Osiek to niewielka miejscowość w Małopolsce otoczona stawami i zalewami. Jej atrakcyjna lokalizacja pozwala odpocząć z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie stanowi dobrą bazę wypadową do poznawania zachodniej Małopolski. Na pewno warto odwiedzić Dolinę Karpia w Zatorze – zagłębie hodowli karpia królewskiego, którą można podziwiać z lotu ptaka dzięki lotnisku w Gierałtowiczkach, skąd można polecieć wiatrakowcem.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Molo Resort Sp. z o.o., Główna 231A, 32-608 Osiek, NIP: 5492470032
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Molo Resort. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!