Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Willa Lubicz spełnia standardy Triverna
Willa Lubicz*** to urokliwy hotel z bogatą historią, położony w willowej dzielnicy Gdynia - Orłowo. Hotel powstał w 1936 roku w dawnej miejscowości Orłowo. Został wybudowany przez kpt. żeglugi wielkiej Władysława Zaleskiego, który nadał mu nazwę rodzinnego herbu. Hotel otwarto na nowo w 2001 roku i od tamtej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jest to świetne miejsce dla osób ceniących sobie komfort i eleganckie wnętrza. Wśród udogodnień willi znajduje się sauna.
Dla gości przygotowano przestronne i stylowe pokoje. Wnętrza wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, minibar, sejf, telefon, zestaw do parzenia kawy i herbaty i suszarkę do włosów. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z kabiną prysznicową.
Hotelowa sala śniadaniowa przywołuje klimatem lata 30. XX wieku. To właśnie tu każdego dnia w trosce o hotelowych gości są podawane wyśmienite śniadania w formie bufetu ze świeżych i najlepszej jakości produktów. Na specjalne życzenie obsługa przygotowuje również wyborne śniadania bezglutenowe. Przy wcześniejszej rezerwacji specjalnie dla wszystkich gości jest pieczony chleb na bazie mąki gryczanej odmiany bezglutenowej oraz może być przygotowanych kilka potraw nie zawierających w składzie tego składnika.
Wypoczynek w nadmorskiej willi ubogaca nowoczesna sauna sucha. Z opalaną węglem kameralną sauną sąsiaduje strefa relaksu z leżankami i orzeźwiającym prysznicem.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Wyjątkowość Gdyni polega na połączeniu walorów turystycznych i krajobrazowych z atrakcyjnymi obiektami rekreacyjnymi, zabytkami oraz licznymi wydarzeniami kulturalno-rozrywkowymi. Osoby szukające dobrej zabawy znajdą liczne kluby oferujące tańce do białego rana, poza tym miasto organizuje liczne imprezy muzyczne i eventy artystyczne.
Położenie Gdyni obok Sopotu i Gdańska sprawia, że łatwo jest korzystać z atrakcji całego Trójmiasta. Jednakże sama Gdynia, żeglarska stolica Polski, również ma wiele do zaoferowania. Ulubione miejsce spacerów mieszkańców i turystów stanowi Bulwar Nadmorski – to dwukilometrowa trasa ciągnąca się od Skweru Kościuszki po podnóże Kamiennej Góry. Spacer można kontynuować, idąc plażą do Klifu Redłowskiego, na molo w Orłowie czy nawet do Sopotu.
W Gdyni jest organizowany Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, co na kilka dni czyni miasto polskim Cannes. Podczas festiwalu publiczność może uczestniczyć w pokazach i spotkaniach z gwiazdami. Ponadto w Gdyni odbywa się wiele imprez okolicznościowych: majówka, Dni Europejskie, Noc Świętojańska, pikniki, festiwale szant, zakończenie lata, a także Open'er Festival – plenerowe koncerty na lotnisku Babie Doły, każdego roku gromadzący dziesiątki tysięcy widzów.
Atrakcje Gdyni:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Willa Lubicz Sp. z o. o., ul. Orłowska 43, 81-522 Gdynia, NIP: 5862058661
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Willa Lubicz. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!