Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Vodice to jeden z najbardziej znanych, niewielkich ośrodków turystycznych w Chorwacji. Znajduje się w samym sercu Dalmacji i słynie z gościnnych mieszkańców. Miasto znajduje się zaledwie 65 km od lotnisk w Splicie i Zadarze i jest otoczone parkami narodowymi oraz zabytkami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO (w miastach Szybenik, Zadar, Trogir i Split). We wszystkie wymienione miejsca można łatwo dostać się samochodem lub łodzią.
Vodice to idealne miejsce na pobyt dla gości, którzy oprócz morza i słońca pragną korzystać z dalmatyńskich atrakcji przyrodniczych i kulturowych. Miasto słynie z pięknych plaż i czystego morza, a najbardziej urokliwa Błękitna Plaża wyróżniana jest Błękitną Flagą, co gwarantuje jakość i czystość morskiej wody. Miłośnicy jazdy na rowerze mogą korzystać ze stu km szosowych i górskich tras rowerowych, bogata jest także oferta sportów wodnych i nurkowania.
Miejsca, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Rudan d.o.o., 9 Rujan 1/H, 52341 Zminj, NIP: HR84430586938
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Villa Arausana & Antonina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".