W cenie otrzymujesz
- Możliwość anulowania do 7 dni przed przyjazdem
- Codzienne śniadania
- Internet Wi-Fi
- Podatek VAT
- Doba hotelowa: 14:00 - 11:00
Oferta nie zawiera
- Opłata klimatyczna
- Parking
- Pozostałe usługi hotelu
Warunki rezygnacji
- Pełną kwotę rezerwacji należy opłacić do 7 dni przed terminem przyjazdu, w przeciwnym przypadku rezerwacja zostaje anulowana, a Użytkownikowi nie przysługuje zwrot środków.
- W przypadku anulowania rezerwacji do 7 dni przed przyjazdem Użytkownik otrzyma Środki Triverna o wartości 100% kwoty wpłaconej za pośrednictwem Triverna tytułem rezerwacji.
- W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 7 dni przed przyjazdem lub niewykorzystania pobytu Użytkownikowi nie przysługuje zwrot środków.
- Środki Triverna otrzymane w wyniku anulowania rezerwacji można wykorzystać na rezerwację we wszystkich Hotelach w serwisie Triverna, w terminie 365 dni od dnia anulowania rezerwacji.
- Środki Triverna nie podlegają wymianie na gotówkę.
Zobacz też ofertę: Oferta bezzwrotna, niższe ceny
- do 7 dni przed przyjazdem możesz bezkosztowo anulować rezerwację i otrzymać Środki Triverna o wartości 100% kwoty wpłaconej tytułem rezerwacji
- wystarczy, że opłacisz 25% wartości rezerwacji w momencie jej dokonywania
- na wykorzystanie Środków Triverna masz aż 365 dni
- środki będą widoczne na Twoim koncie użytkownika w serwisie Triverna
Poznaj szczegóły oferty Zwrot na Środki Triverna
Warto wiedzieć
|
|
|
Opis
Piran to najbardziej malownicze miasto słoweńskiego wybrzeża, a Hotel Piran**** pozwala w pełni poczuć jego atmosferę – z jednej strony do hotelu dochodzą wąskie uliczki starego miasta, z drugiej morze i plaża. Hotel Piran ma ponad stuletnią historię, ale oferuje zupełnie nowoczesne wnętrza i wygody, by zapewniać komfortowy pobyt swym gościom.
Hotel dysponuje setką pokoi i apartamentów. Pokoje są 2-osobowe, klimatyzowane, ich okna wychodzą na stare miasto lub morze. Wyposażenie stanowią wygodne podwójne łóżko, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej, minibar, sejf, szafa. W łazience znajdują się prysznic, suszarka do włosów oraz przybory toaletowe i ręczniki. We wszystkich pokojach można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu.
Śniadania serwowane są w hotelowej restauracji z widokiem na morze. Jej karta oferuje lokalne smaki bazujące na produktach śródziemnomorskich oraz doświadczeniach mieszkańców wybrzeża. Ponadto na dachu hotelu urządzono niepowtarzalną strefę Heaven Terrace 99 – taras oferujący niezapomniane widoki na trzy kraje i możliwość śledzenia wędrówki słońca po niebie. Zachody na dachu są niezrównane.
Poza wspaniałą lokalizacją Hotel Piran**** oferuje także strefę wellness z zabiegami relaksującymi oraz pomagającymi zadbać o zdrowie i kondycję.
W położonym na półwyspie historycznym Piranie samochody mogą parkować tylko jego mieszkańcy posiadający specjalne zezwolenie. Dla gości przygotowano parkingi przed wjazdem do centrum. Goście Hotelu Piran mogą korzystać z bezpłatnego transportu z parkingu do hotelu.
Lokalizacja
Hotel jest wspaniale umiejscowiony na półwyspie, tuż nad brzegiem Adriatyku, w granicach historycznego starego miasta, po sąsiedzku z mariną oraz głównym placem miejskim otoczonym restauracjami.
Atrakcje
Piran to bardzo atrakcyjna miejscowość na wybrzeżu Adriatyku, która oferuje zarówno dobre warunki do wypoczynku, jak i atrakcyjne miejsca spacerowe, jest także niezłą bazą do wycieczek po okolicy, szczególnie do odkrywania tajemnic słoweńskiego krasu, ale również, by odbyć rejs do Wenecji.
Najstarsze centrum miasta powstało prawdopodobnie już w VII wieku i z czasem rozrosło się na kwartały, które nazwano od bram miejskich: Milje, Stolna, Osrednja i Poljska. W miarę rozwoju miasta mury zaczęły przesuwać się w kierunku południowo-wschodnim i obejmować kolejne kwartały. Najstarsza część murów w rejonie przylądka nie zmieniła swego przebiegu i stanowi atrakcję turystyczną.
Bliskość Włoch i Wenecji nie pozostała bez śladu w tym uroczym miasteczku. Przyglądając się uważnie, można dostrzec liczne próbki gotyckiej architektury weneckiej. Najlepszą z nich jest bez wątpienia Benecanka – to piękny budynek z XV wieku, najstarszy zachowany dom przy placu Tartini. Bogate kamienne ozdoby stanowią dekorację dla najbardziej charakterystycznego gotyckiego narożnego balkonu.
Ukryty wśród wąskich uliczek Stary Rynek, współcześnie zwany Placem 1 Maja, niegdyś był centrum administracyjnym miasta, dziś stanowi serce starej Punty – to tutaj spotykają się główne uliczki najdawniejszego Piranu, a mieszkańcy i goście delektują się czerwonym winem i robią udane zakupy. W miesiącach letnich na placu wiele się dzieje.
Nieopodal znajduje się także Portoroż - znane zagłębie kasyn, kurort z efektowną riwierą.
Jak dojechać?
Do Piranu przez Słowenię prowadzi wygodna autostrada. Wjazd do centrum starego miasta możliwy jest jedynie dla mieszkańców. Goście hotelu mogą zaparkować na parkingu w garażu Fornače tuż przed wjazdem do starego miasta. By tam dojechać należy kierować się na centrum miasta ulicami Belokriska cesta, Cesta rabskich zrtev, Dantejeva ulica i wzdłuż morza ul. Fornače.
Odległość od Warszawy – 1160 km, Krakowa – 950 km, Wiednia – 500 km.
Z Polski możliwy jest dojazd koleją lub autobusem co najwyżej do Ljubljany. Ze stolicy kraju do Piranu kursują słoweńskie autobusy.
Adres
- Hotel Piran
- ul. Stjenkova 1
- 6330 Piran
Opinię może dodać wyłącznie osoba, która zarezerwowała i zrealizowała pobyt w obiekcie za pośrednictwem Triverna.pl. Dzięki temu mamy pewność, że opinie rzetelnie opisują pobyt w obiekcie.
Opinie prezentujemy dla hoteli, które zostały ocenione przez naszych użytkowników co najmniej 3 razy.
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Eurotas Hoteli d.o.o., Krekov trg 4 , 3000 Celje, NIP: SI17733332
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Piran. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Hotel spełnia kryteria
Promocję przegląda właśnie 15 osób