Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Mediteran*** to świetne miejsce dla niezależnych podróżników, położone poza starym miastem Zadaru, w północnej części miasta, nieopodal plaży Borik i drogi do atrakcyjnego miasteczka Nin. W hotelu panuje przyjazna atmosfera, o którą dba uśmiechnięty personel. Do hotelu łatwo dojechać z autostrady, z niego zaś bezproblemowo można podjechać do przyjemnego centrum Zadaru.
Pokoje w Hotelu Mediteran*** udanie łączą elegancję i komfort oraz udogodnienia wykorzystujące nowoczesne technologie. Są bardzo funkcjonalne i spełniają potrzeby współczesnych podróżnych. Wyposażone są w klimatyzację, telewizję satelitarną, mini bar oraz dostęp do Internetu. Do wyboru są pokoje w typie standard, premium (dodatkowo z sejfem) oraz jeszcze bardziej przestronne pokoje comfort. Wszystkie posiadają balkony z częściowym widokiem na morze. Łazienki wyposażone są w kabiny prysznicowe, a także suszarki do włosów, kosmetyki i ręczniki.
W hotelu znajduje się elegancka restauracja, w której można delektować się daniami z karty, a codziennie rano organizowane jest obfite śniadanie w formie bufetu. Tutaj można spróbować aromatów i smaków kuchni dalmatyńskiej. Podczas ciepłych letnich miesięcy posiłki uprzyjemnia przestronny taras. W hotelowym lobby mieści się idealny dla relaksu bar Mediteran, gdzie można napić się porannej kawy, a wieczorem degustować autentyczne lokalne wina.
Goście cenią duży zewnętrzny basen oraz standard zakwaterowania. Plaża położona jest w zasięgu 10-minutowego spaceru. Pieszo można również dotrzeć do centrum starego miasta, które jest także dostępne komunikacją miejską oraz taksówką.
Region Zadaru, położony w sercu wschodniego Adriatyku, w Dalmacji – najwyżej cenionej turystycznie krainie historycznej Chorwacji, oferuje nieskończone możliwości na spędzenie wymarzonych wakacji. Zadar to miasto pełniące rolę jednego ze śródziemnomorskich centrów kultury, sportu i gospodarki. Nieodległe miasta Nin, Pag i Biograd, a także mniejsze miejscowości regionu oferują wyjątkowe doznania eno-gastronomiczne. Miłośnicy przyrody i przygód mogą cieszyć się krystalicznie czystym morzem, plażami i urokliwymi zatoczkami licznych wysp oraz pięknem parków narodowych.
Hotel znajduje się zaledwie 2,5 km od centrum Zadaru – starożytnego miasta, które wykorzystało przepiękną i dogodną lokalizację nad brzegiem morza. Miasto jest pełne uroku, kawiarenek i restauracyjek, w których chce się przysiąść i wdychać niespieszne tempo dalmatyńskiego życia. Miłośnicy zabytków i historii z pewnością się tutaj nie zawiodą, a każdego zachwyci urok niewielkiego, ale zadbanego i czarującego starego miasta. Niezwykłą atrakcją Zadaru są morskie organy na nadmorskiej promenadzie, warto przysiąść przy nich w różnych porach dnia i delektować się nietypowo przejawiającą się tutaj działalnością morskich fal.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: U.O. Mediteran , Matije Gupca 19, 23000 Zadar, NIP: HR78303499202
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Mediteran Zadar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".