Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Boutique Hotel Bura 45N spełnia standardy Triverna
Przybądź do jednego z najmniejszych nadmorskich miasteczek Chorwacji i odkryj historię zaklętą w kamieniach, autentyczną atmosferę, piękną przyrodę i urok Kvarneru, a zarazem jedno z najbardziej słonecznych miejsc na wybrzeżu Morza Śródziemnego. Boutique Hotel Bura 45N**** położony jest pomiędzy trzema strategicznymi chorwackimi miastami – Zagrzebiem, Rijeką i Zadarem, u podnóża oszałamiającego masywu górskiego Velebit. Teren miasteczka Senj obejmuje aż 76 km wybrzeża.
Hotel został całkowicie wyremontowany latem 2021 roku i otwarty pod nową nazwą. Wystrój łączy minimalistyczny styl z klimatycznymi wnętrzami. Położony jest w centrum miasta, nad brzegiem morza z widokiem na główną przystań. To miejsce spotkań rowerzystów podróżujących po Chorwacji w celu odkrywania jej naturalnego piękna.
Boutique Hotel Bura 45N**** oferuje 36 odnowionych pokoi w klasach standard (bez balkonu, z widokiem na atrium lub miasto) oraz comfort (z balkonem i wspaniałym widokiem na morze). Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w mini bar, sejf, smart TV, zestaw do prasowania, kurtyny zaciemniające, nowoczesne meble oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Każdy posiada prywatną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów, kosmetykami, szlafrokami i kapciami oraz ręcznikami.
Główna restauracja hotelowa zawiera jadalnię, w której w miłej atmosferze spożywane są śniadania. Pierwszy posiłek dnia promuje sezonowe składniki i produkty od lokalnych producentów. Dzięki sąsiedztwu lokalnych gospodarstw domowych hotel może z dumą serwować swym gościom świeżą i nieprzetworzoną żywność. Goście mogą jeść śniadanie również na tarasie wychodzącym na główny plac miasta. Restauracja a la carte oferuje lokalne i międzynarodowe specjały z szerokim wyborem win i nowoczesną listą koktajli. Miłym miejscem są także kawiarnia Józefina i duży Lobby Bar.
Wyróżnikiem hotelu jest prywatna plaża Banja z leżakami, parasolami i barem na plaży (500 m od hotelu). Doświadczysz tu niesamowitej scenerii, autentycznego chorwackiego stylu życia nad morzem, spokoju i wesołej atmosfery.
Hotel Bura45**** umożliwia pomoc w wynajęciu samochodu, organizacji lokalnej wycieczki, rejsu statkiem, wynajęciu rowerów oraz udostępnianiu lokalnych atrakcji.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 1 osoba
maks. 1 osoba
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Senj to niewielkie chorwackie miasto i zarazem cieszący się popularnością wakacyjny kurort, w którym plaże nie są zatłoczone. Znajduje się na północy Chorwacji, w rejonie Kvarner, nad samym Adriatykiem, na przeciwko południowego krańca wyspy Krk, pomiędzy pasmami górskimi Velika Kapela oraz Północny Velebit. Przez środek miasteczka wiedzie słynna Adriatycka Magistrala – widokowa droga poprowadzona wzdłuż chorwackiego wybrzeża. Można nią dojechać do Crikvenicy oraz Rijeki.
Przy sąsiadującym z hotelem nadmorskim bulwarze przycumowane są łodzie i motorówki, a liczne bary zachęcają, by przysiąść i podziwiać zachód słońca. Po drugiej stronie hotelu mieści się historyczne centrum miasta z wąskimi uliczkami częściowo niedostępnymi dla ruchu samochodowego oraz charakterystycznymi dla chorwackiego wybrzeża kamienicami zbydowanymi z białego kamienia i krytymi czerwoną dachówką. Niemal z każdego miejsca widoczna jest twierdza Nehaj dumnie górująca nad miastem. Nazwa miejscowości wywodzi się od tutejszego portu morskiego założonego przez Rzymian pod nazwą Senia.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Boutique Hotel Bura 45N d.o.o., Obala dr Franje Tudmana 8, 53270 Senj, NIP: HR55684062142
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Boutique Hotel Bura 45N. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!