Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Jantar znajduje się w sąsiedztwie lasu sosnowego, zaledwie 250 m od szerokiej, piaszczystej plaży i 500 m od centrum miasta Ustka. Noclegi blisko morza, świeże powietrze, bogata gama różnorodnych atrakcji i wysoki komfort, który zapewnia Hotel Jantar to gwarancja udanego wypoczynku.
Hotel Jantar oferuje swoim gościom zakwaterowanie w przestronnych pokojach komfort o powierzchni od 21 do 23 m2, mniejszych pokojach ekonomicznych oraz pokojach rodzinnych, które umożliwiają pobyt 2 osób dorosłych i 2 dzieci. Każdy z nich jest wyposażony w TV Sat, Internet bezprzewodowy Wi-Fi, telefon, mini lodówkę, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, sprzęt plażowy (w sezonie letnim), sejf hotelowy. Wysmakowane detale, wygodne łóżka z idealnej wielkości materacami oraz naturalne materiały sprawiają, że pokoje klasy komfort szczególnie nadają się do relaksu.
W stylowych wnętrzach restauracji Szef Kuchni serwuje dania zarówno kuchni staropolskiej jak i europejskiej. Dbając o wygodę najmłodszych Gości hotelowych w restauracji znajdują się krzesełka, naczynia oraz plastikowe sztućce, a także malowanki i kredki, aby umilić dzieciom oczekiwanie na posiłek.
Część rekreacyjna hotelu pozwala aktywnie wypocząć, zadbać o zdrowie i kondycję fizyczną. W skład kompleksu wchodzą: 10,5-metrowy basen, sauna, aqua aerobic, jacuzzi, a także gabinety oferujące zabiegi pielęgnacyjne, relaksujące masaże i kompleksowe rytuały SPA. Dla najmłodszych gości brodzik 0,3 m głębokości z temperaturą wody na poziomie 33°C.
Hotel Jantar posiada bogatą Strefę zabaw dla dzieci, dysponuje m. in.:
Na życzenie gości hotel udostępnia akcesoria dla dzieci: łóżeczko, dodatkowe poduszki i koce, zabezpieczenia kontaktów, wanienki, matę antypoślizgową. Dodatkowa recepcja hotelu dysponuje aktualnymi telefonami do lekarza pierwszego kontaktu, pediatry, aktualnymi adresami i telefonami do najbliższych aptek oraz aptek całodobowych.
Ustka to piękna nadmorska miejscowość w samym centrum wybrzeża. 15-tysięczne miasto jest położone na Wybrzeżu Słowińskim, u ujścia rzeki Słupi do Morza Bałtyckiego. Należy do najpopularniejszych nadbałtyckich miejscowości wypoczynkowych w Polsce, nie tylko w czasie wakacji. Wiele osób przyjeżdża tutaj, by zadbać o zdrowie, bowiem Ustka posiada status uzdrowiska. W mieście działają liczne zakłady lecznictwa wykorzystujące lokalne złoża solanki i dobroczynnego torfu. W wakacje na terenie miasta działają morskie kąpieliska. Plaża w Ustce jest jedną z najpiękniejszych i najszerszych w Polsce. Morski brzeg jest tu łagodny, co sprzyja wypoczynkowi rodzin z dziećmi. Wzdłuż plaży wiedzie atrakcyjna, ponad dwukilometrowa promenada.
Wyróżnikiem Ustki jest jej zabudowa związana z morzem: zabytkowa latarnia morska wybudowana z cegły pod koniec XIX wieku, dawne osiedle rybackie z przełomu wieków, port morski z przystanią żeglarską, falochron wcinający się w morze na około 100 m oraz molo. Wzdłuż portowego kanału stoją galeony – statki, które zabierają wczasowiczów w rejs po morzu. Atrakcją portu jest też nowoczesna kładka, łącząca oba brzegi Słupi. Wieczorem jest widowiskowo iluminowana.
Atrakcje Ustki:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Jantar Ćwigoń i wspólnicy sp. j. , ul. Wczasowa 14, 76-270 Ustka, NIP: 8393195771
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Jantar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".