Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Będąc w Inwałdzie warto odwiedzić Inwałd Park, czyli miejsce, gdzie każdy może być dzieckiem. Inwałd Park to 5 parków tematycznych. Wśród nich Park Miniatur, który przedstawia najbardziej znane budowle świata w miniaturze, lunapark, labirynt, obok ogród Jana Pawła II z wieżą widokową oraz rodzinny Park Dinozaurów z naturalnej wielkości dinozaurami.
Solidną porcję adrenaliny zapewni wizyta w Energylandii, gdzie nikomu nie grozi nuda. Energylandia to największy park rozrywki w Polsce z najwyższą i najszybszą kolejką górską typu hyper coaster w Europie oraz najwyższą i najszybszą hybrydową kolejką górską na świecie. Nieopodal także Zatorland – największy w Europie park ruchomych dinozaurów oraz inne atrakcje na rodzinny pobyt.
Warto zobaczyć:
Hotel znajduje się w górskich regionach Beskidu Małego. Jest to idealne miejsce wypadowe dla osób lubiących wędrówki górskie w niższych górach. Nieopodal hotelu w odległości 7 km znajdują się dwa wyciągi narciarskie.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Arkona Spółka z o.o., Ul. wadowicka 169A, 34-120 Inwałd, NIP: 6772147479
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Park Hotel Łysoń. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".