Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Zalakaros to nowoczesny węgierski kurort opierający się na dobrodziejstwie wody termalnej. Jest malowniczo otoczony przez wzgórza porośnięte winoroślą. Panuje tutaj korzystny mikroklimat, powietrze jest czyste, można się dobrze zregenerować.
W samym miasteczku znajduje się kompleks termalny z krytymi i odkrytymi basenami, wodą leczniczą i licznymi atrakcjami. Na dzieci czekają rozmaite zjeżdżalnie i inne wodne rozrywki dużego parku wodnego, m.in. zewnętrzna rwąca rzeka, sauna dla dzieci, grota solna.
Tylko 35 km stąd oddalone jest Keszthely – najstarsze miasto nad Balatonem. Słynie z zadbanych zabytków i różnych muzeów, w tym. np. Muzeum Marcepanu oraz Muzeum Balatonu. Osoby lubiące zwiedzać powinny zobaczyć rozległy barokowy pałac Festeticsów, rynek o nieregularnym kształcie, gotycki kościół Mariacki czy ulicę Kossutha. Miejscowość jest położona nad Balatonem i oferuje kilka kąpielisk.
Największe jezioro Węgier i zarazem Europy Środkowej jest wąskim zbiornikiem, wydłużonym na osi południowy zachód – północny wschód. Jego długość wynosi 77 km, a szerokość od 4 do 14 km, choć w najwęższym miejscu tylko 1,5 km. Balaton nie jest głębokim jeziorem. Powstał, wypełniając przestrzeń między uskokami płytkiego rowu tektonicznego, na długo po wypiętrzeniu się Karpat. Południowe brzegi jeziora mają charakter szerokich płycizn, przy północnych głębokość sięga 3-4 metrów.
Balaton to akwen, na którym popularne jest żeglowanie oraz wędkarstwo. Woda większości monitorowanych kąpielisk nad Balatonem osiąga wysoką klasę czystości. Wokół jeziora położone są liczne kurorty i winnice.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Karosinvest Zrt. - Hotel Karos Spa****, Alma u. 1., 8749 Zalakaros, NIP: HU12955134
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Karos Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".