Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Josefuv Dul to czeska wioska malowniczo rozłożona w Górach Izerskich w dolinie Kamenicy. Okolica obfituje w widokowe miejsca, ciekawostki przyrodnicze i techniczne. Miejscowość stanowi punkt wypadowy dla wycieczek pieszych, rowerowych i narciarskich, w jej centrum znajdują się kompleks sportowy oraz stok narciarski.
Josefuv Dul ma długą tradycję wytopu szkła. Pierwsza huta powstała tu już w XVII wieku. W miejscu starej huty zburzonej w 1910 roku utworzono nowoczesny zakład produkujący szkło. Dawniej ważny ośrodek szklarski, dziś rozwija się jako wartościowa osada turystyczna. Dominantą wsi jest neogotycki kościół, przy którym funkcjonują muzeum krajoznawcze i punkt informacji turystycznej.
Przez miejscowość przepływa rzeka Kamenica, której koryto nieco wyżej przegrodzono zaporą, tworząc duży zbiornik wody pitnej. To przyjemne miejsce, ku któremu można udać się na spacer. Piękny widok na całą dolinę oferuje punkt widokowy Czertowy Kamień na formacji skalnej kwadrans spacerem od hotelu. W Górach Izerskich nie brakuje punktów widokowych. Z drugiej strony doliny, około godzinę spacerem od hotelu, mieści się wieża widokowa Slovanka – najstarsza wykonana z metalu wieża widokowa w Czechach, całkowicie odremontowana i ponownie otwarta w XXI w. Po sąsiedzku znajduje się schronisko. Także około godziny zajmie spacer do popularnych wodospadów na rzece Jedlove.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: KFKS Gastro s.r.o., U zakrutu 1778/5, 106 00 Praga 10 - Zabehlice, NIP: CZ29059682
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Perla Jizery. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".