Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Quality Silesian Hotel spełnia standardy Triverna
Wszystkie wnętrza utrzymane są w klasycznym stylu, a z ich okien rozpościera się widok na miasto. W wyposażeniu jest telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz biurko. Każdy pokój dysponuje też prywatną łazienką z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja Goodplace serwuje głównie dania kuchni europejskiej i tradycyjnej kuchni śląskiej. Posiłki przygotowywane są z sezonowych, najwyższej jakości produktów. W menu zadbano też o specjalne pozycje dla najmłodszych.
Centrum Wellness to idealne miejsce na relaks. Goście mogą skorzystać tu z basenu, sauny i jacuzzi, a w centrum odnowy biologicznej czeka na nich gabinet masażu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.12 m2
maks. 1 osoba
14 m2
maks. 2 osoby
45 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Trzy Stawy Katowice Sp. z o.o., ul. Szybowcowa 1a, 40-502 Katowice, NIP: 9542731271
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Quality Silesian Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!