Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Abalone Hotel spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Kameralny Hotel Abalone **** jest położony na Riwierze Crikvenickiej, która obejmuje 8 km plaż i zatoczek. Składa się z dwóch willi – Villi Irena i Villi Hilda, zewnętrznego basenu oraz klimatycznej restauracji ze stolikami na dziedzińcu. Pozwala poczuć śródziemnomorski klimat północnej Chorwacji.
Hotel Abalone oferuje zakwaterowanie w 13 przestronnych i przytulnych pokojach z balkonami. Część z nich oferuje widok na morze, inne na park. Rodzinom zadedykowano pokoje typu studio z aneksem kuchennym i rozkładaną sofą dla dwójki dzieci. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w TV, sejf, wifi, ręczniki, suszarkę do włosów, kosmetyki i prysznic w łazience oraz minibar – nie dotyczy pokoi rodzinnych, w których za to znajduje się mini aneks kuchenny z lodówką, kuchenką indukcyjną i podstawowymi naczyniami.
W hotelu mieści się restauracja śniadaniowa, w której pierwszy posiłek dnia jest podawany w formie bufetu. Śniadanie można niespiesznie zjeść w sali restauracyjnej lub na nastrojowym dziedzińcu.
Hotel Abalone oferuje przestronny basen zewnętrzny z podgrzewaną słodką wodą, przeciwprądem i podwodnym masażem. Aby rozluźnić mięśnie, można odwiedź saunę fińską przy basenie. W przerwie od aktywności nad morzem można zrelaksować się w jacuzzi na hotelowym tarasie słonecznym.
Abalone to hotel dla rodzin w północnej Chorwacji. Dla najmłodszych gości przygotowano pokój zabaw z różnorodnymi grami i trampoliną.
Hotel jest również przyjazny rowerzystom. Oferuje swym gościom bezpłatną i bezpieczną przechowalnię rowerów. Okolica sprzyja przejażdżkom rowerowym. Na jednośladzie można pojechać promenadą wzdłuż morza i pięknych plaż Riwiery Crikvenickiej. Na zmotoryzowanych czeka parking przed hotelem oraz miejsca w garażu (konieczna wcześniejsza rezerwacja, bo pojemność garażu jest ograniczona). Równocześnie hotel ułatwia organizację transferu z lotniska czy centrum Crikvenicy.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
22 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
35 m2
maks. 4 osoby
56 m2
maks. 4 osoby
74 m2
maks. 4 osoby
110 m2
maks. 6 osób
100 m2
maks. 8 osób
Dramalj to nadmorska wioska w północnej Chorwacji sąsiadująca od północy z Crikvenicą – znaną miejscowością wypoczynkowo-uzdrowiskową. Rozwój letniska Crikvenica rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Abalone d.o.o, Braće Car 6, 51265 Dramalj, NIP: HR88632032066
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Abalone Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!