Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Air Hotel spełnia standardy Triverna
Air Hotel to nowy wymiar komfortu podróży, stworzony z myślą o tych, którzy chcą spędzić noc w hotelu przy lotnisku, by wypocząć przed podróżą, złapać oddech tuż po przylocie lub po prostu nie martwić się odległością przy porannym locie z warszawskiego lotniska im. Chopina. Hotel znajduje się w bliskim sąsiedztwie terminala i oferuje standard hotelu*** w cenie**.
Komfortowy nocleg odbywa się w stylowo urządzonych i kompletnie wyposażonych klimatyzowanych pokojach. Wszystkie posiadają wygodne łóżka z pościelą, szybki bezprzewodowy internet, indywidualnie sterowane ogrzewanie, łazienki z kabinami prysznicowymi. W pokoju nie brakuje telewizora, wieszaka na ubrania, szafy lub garderoby, biurka. W łazience zadbano o kosmetyki, ręczniki i suszarkę do włosów. Zakwaterowanie możliwe jest w pokojach 2 i 3- osobowych. Pokoje 2-osobowe posiadają widok na płytę lotniska.
Sprawdzonym przepisem na udany początek dnia jest smaczne i sycące śniadanie, którym w Air Hotelu codziennie gościom dodawana jest energia. Pyszne, klasyczne śniadania w postaci jajecznicy, omletu czy jajka sadzonego serwowane są już od godz. 6 rano. Przygotowywane na zamówienie gości, zawsze są świeże i ciepłe. Na śniadanie dostępny jest także ciepły i zimny bufet, ciasteczka i muffinki. W przypadku wczesnego lotu, goście otrzymują śniadanie i pobudzającą kawę na drogę. W hotelu działa całodobowy drink bar, który ułatwia zrelaksowanie się przed, po i w trakcie podróży. Poza popularnymi alkoholami serwowane są w nim przekąski: kanapki, panini, sałatki.
Goście podróżujący własnym samochodem mogą skorzystać z dedykowanego, bezpiecznego, dogodnie zlokalizowanego i atrakcyjnego cenowo parkingu przy lotnisku, który dysponuje niemal tysiącem oświetlonych i ogrodzonych miejsc postojowych z całodobową ochroną i profesjonalnym monitoringiem. Parking znajduje się 200 m od hotelu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.14 m2
maks. 2 osoby
12 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 3 osoby
12 m2
maks. 2 osoby
12 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 3 osoby
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania. Nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W jego centrum efektownie rozrasta się strefa biznesowa z okazałymi drapaczami chmur. W ostatnich dekadach powstały atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły. Stworzono dzięki temu wiele dogodnych miejsc spacerowych. Warto pamiętać o parkach, choćby najbardziej znanym, czyli Łazienkach Królewskich. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty w Warszawie – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju. Centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie – letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Atrakcje Warszawy, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: AIR Hotel Sp. z o.o. , Aleja Krakowska 42, 02-284 Warszawa, NIP: 5222863750
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Air Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!