Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Amberia spełnia standardy Triverna
Goście mają do dyspozycji przestronne i komfortowe pokoje urządzone w klasycznym stylu. Wyposażenie pokoi składa się z telewizora z płaskim ekranem, bezprzewodowego internetu, lodówki, czajnika elektrycznego oraz prywatnej łazienki.
Pensjonat oferuje wyśmienite dania przygotowywane z ekologicznych i wiejskich produktów. Codziennie można zjeść pyszne śniadanie w formie bufetu oraz obiadokolację. Na śniadania składają się m.in. wędliny, sery, warzywa, sałaty, dwa dania ciepłe w bemarze, 3 rodzaje pieczywa, serki, jogurty, mleko, płatki, jaja, soki, słodkości. Obiadokolacje to zazwyczaj zupy, drugie danie na talerzach z 2 sałatami i deser.
Goście szukający relaksu mogą popływać w krytym basenie z masażami perełkowymi i hydro prądami wodnymi lub skorzystać ze strefy relaksu z sauną suchą i natryskami doznań.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Grzybowo to popularne letnisko, traktowane jako spokojniejsze przedmieście Kołobrzegu, który jest jednym z najbardziej znanych miast uzdrowiskowych nad polskim morzem. Okolica ta posiada swój wyjątkowy mikroklimat, czyste powietrze, źródła solankowe i złoża borowiny. Malownicze krajobrazy oraz tutejsza flora i fauna niezmiennie zachwycają przez cały rok. Bliskość morza oraz otoczenie lasami sosnowymi sprawiają, że panują tu idealne warunki do wypoczynku. Fani sportów wodnych mogą skorzystać m.in. z oferty szkółek windsurfingu.
Atrakcje Kołobrzegu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Firma Handlowo-Usługowa Monika Jasińska, ul. Towarowa 17, 78-100 Kołobrzeg, NIP: 6711382915
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Amberia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.