Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Apartamenty Kropla Bałtyku spełnia standardy Triverna
Ważny komunikat !
Szanowni Państwo, w związku z trwającymi w Parku Wodnym Jan pracami modernizacyjnymi i technicznymi, poszczególne atrakcje będą systematycznie wyłączane z użytku.
W 2023-2024r. na sąsiedniej działce mogą być prowadzone prace budowlane.Obiekt Kropla Bałtyku nie odpowiada za uciążliwe hałasy.
Do dyspozycji gości przygotowano przestronne i komfortowe apartamenty. Pokoje urządzono w nowoczesnym i designerskim stylu. Z wielu pomieszczeń rozciąga się piękny widok na plaże i morze. Apartamenty posiadają prywatną łazienkę, aneks kuchenny z wyposażeniem, telewizor i leżaki.
Niedaleko kompleksu w hotelu Jan znajduje się restauracja, w której goście Apartamentów Kropla Bałtyku mogą skorzystać z bogatej oferty menu. Świetnie dobrane i przygotowane ze świeżych produktów dania zaspokoją głód nawet najbardziej wymagających gości. Dzięki oryginalnej aranżacji wnętrz restauracja posiada niepowtarzalny klimat. Dla dorosłych gości jest do dyspozycji bar, gdzie mogą zamówić drinki przygotowane przez profesjonalistów.
Dla chętnych gości istnieje możliwość bezpłatnego korzystania z Aquaparku znajdującego się w hotelu Jan. Jest to jedyny taki obiekt w Europie, który umożliwia korzystanie z wody morskiej przez cały rok. Dzięki czemu zapewnia nie tylko rozrywkę, ale także leczniczą kurację.Na terenie Aquaparku znajdują się ogromne baseny z możliwością pływania na zewnątrz, wodne zjeżdżalnie, jacuzzi, rwąca rzeka i sauny.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 4 osoby
+ 2 dostawki
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HOTEL JAN Janina Kroplewska, Słowiańska 24, 76-159 Darłowo, NIP: 8391003916
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Apartamenty Kropla Bałtyku. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!