Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Apartments Club Telgart spełnia standardy Triverna
Apartments Club Telgárt to nowo wybudowany górski kompleks rekreacyjno-sportowy ze strefą wellness, restauracją i kręgielnią, położony w bardzo atrakcyjnej, ustronnej lokalizacji z czystym powietrzem i spektakularnym widokiem na Kralovą Holę. Leży na granicy trzech parków narodowych – Tatr Niżnych, Słowackiego Raju i Murańskiej Płaniny, a więc w miejscu, którego górskim turystom nie trzeba dodatkowo rekomendować. To świetne miejsce dla grup znajomych oraz rodzin z dziećmi, które mogą wypoczywać na łonie natury, zwiedzać liczne okoliczne atrakcje, a zimą korzystać z pobliskiego ośrodka narciarskiego.
Obiekt jest przeznaczony do całorocznego wypoczynku w górach i na świeżym powietrzu. Oferuje zakwaterowanie w dwóch budynkach apartamentowych – Apartamentach Stella*** oraz Domu Wakacyjnym Telgart*** o łącznej pojemności 30 łóżek. W budynkach mieszczą się ogrzewane apartamenty z aneksami kuchennymi oraz 2 lub 3 sypialniami. Apartamenty wykończono podłogami z drewna lub parkietu, w wyposażeniu każdego z nich jest TV z płaskim ekranem, kącik jadalniany, zestaw do parzenia kawy/herbaty, lodówka, płyta grzewcza, mikrofalówka, naczynia i sztućce, gniazdka przy łóżku, wentylator, pościel. W łazienkach przygotowano ręczniki, podstawowe kosmetyki, suszarkę do włosów, kabinę prysznicową. W niektórych apartamentach jest zmywarka do naczyń, piekarnik oraz zamrażarka.
Przytulna restauracja sprawi, że nie będziecie głodni podczas pobytu w Apartamentach Clubu Telgart. Chociaż wszystkie apartamenty są wyposażone w aneksy kuchenne, warto rozpocząć dzień przygotowanym już śniadaniem w formie bufetu, a wieczorem skorzystać z obiadokolacji z regionalnymi specjałami.
Częścią kompleksu jest nowoczesne kameralne centrum wellness sprzyjające relaksowi – udostępniane do wynajęcia na wyłączność. Można tutaj skorzystać z profesjonalnej wanny z hydromasażem (wyposażonej w aż 43 dysze) oraz trzech saun (fińskiej, parowej i na podczerwień). Do dyspozycji jest także chłodzący prysznic oraz część wypoczynkowa dla 4 osób.
Niecodzienną atrakcją jest tutejsza kręgielnia, gdzie można spędzić świetny czas z rodziną lub przyjaciółmi. Do wynajęcia są dwa nowoczesne tory do gry w kręgle, w tym odmianę dla dzieci. Podczas rozgrywki można korzystać z części relaksacyjnej mieszczącej 8 osób, a także skosztować doskonałego regionalnego piwa oraz skorzystać z szerokiej oferty napojów zimnych i gorących.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.23 m2
maks. 3 osoby
60 m2
maks. 5 osób
97 m2
maks. 6 osób
90 m2
maks. 7 osób
Telgart to wioska w środkowej Słowacji, położona w górnym biegu rzeki Hron, na pograniczu trzech znanych regionów geograficznych: Niżnych Tatr, Słowackiego Raju i Gór Stolickich. Dzięki takiej lokalizacji można tutaj korzystać z różnorodnych atrakcji, a przede wszystkim obcować niemal sam na sam z górami i przyrodą.
Atrakcje środkowej Słowacji:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Euroconsult, s.r.o., Skuteckeho 126/13, 97401 Banska Bystrica, NIP: SK 2021679946
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Apartments Club Telgart. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!