Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Białe Domki Paula spełnia standardy Triverna
Kompleks wypoczynkowy Białe Domki to miejsce, w którym można spędzić wygodne, nadmorskie wakacje, nie będąc od nikogo zależnym. Pełne, komfortowe wyposażenie piętrowych domków umożliwia zaplanowanie pobytu dokładnie tak, jak się lubi. To idealne miejsce na rodzinny wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku.
Wakacyjne domki przygotowane są na pobyt 5 osób. Dla większego komfortu wypoczynku domki wyposażono w klimatyzację oraz dostęp do bezprzewodowego internetu. Każdy domek ma powierzchnię ponad 60 m2, składa się z obszernego salonu z rozkładaną sofą i dobrze wyposażonym aneksem kuchennym oraz łazienki na parterze, a także 2 pokoi sypialnych na piętrze - w jednej sypialni jest łóżko małżeńskie, w drugiej 3 pojedyncze łóżka. W aneksie nie brakuje lodówki, zmywarki, ekspresu, płyty indukcyjnej, mikrofalówki, tostera czy czajnika, ponadto w domkach zainstalowano sejfy. Goście mogą grillować oraz korzystać ze sprzętu plażowego.
Na terenie ośrodka przed posesją znajduje się obszerny parking, a dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Bezpośrednie sąsiedztwo domków stanowi ogrodzony monitorowany teren, nie brakuje też sklepów, restauracji i kawiarenek. Okolica sprzyja spacerom, rekreacji oraz wypoczynkowi nad Bałtykiem, do którego jest zaledwie 600 metrów.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 09:30Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.60 m2
maks. 6 osób
Atrakcje Rewala i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Warzych Barbara, ul. Grunwaldzka 131, 72-346 Pobierowo, NIP: 8521171955
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Białe Domki Paula. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!