Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Boutique Hotel Esplanade spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Butikowy Hotel Esplanade**** to nie lada gratka dla miłośników małych, bardziej kameralnych hoteli. Położony przy nadmorskiej promenadzie wzdłuż głównej plaży miejskiej, oferuje wyjątkowe i niezapomniane wrażenia charakteryzujące się indywidualnym podejściem do każdego gościa. Hotel jest ściśle związany z rozwojem turystyki w modnej od początku XX wieku Crikvenicy – powstał już w 1930 roku, a w 2017 został całkowicie odnowiony, by spełniać najwyższe standardy i nieustannie pozostawiać Gościom znakomite wspomnienia z pobytu na adriatyckim wybrzeżu, zaledwie kilka kroków od piaszczystej plaży, z której rozciąga się piękny widok na wyspę Krk.
Na 3 piętrach Boutique Hotelu Esplanade**** znajduje się 38 klimatyzowanych pokoi i apartamentów, do których można dojechać trzema windami. Goście mogą wybierać między 2-osobowymi pokojami w typach standard (z francuskim balkonem od strony parku), superior (z balkonem z częściowym widokiem na morze), premium (balkon od strony morza) oraz family (dwa balkony od strony morza). Wszystkie pokoje zostały niedawno gruntownie odnowione i wyposażone w klimatyzację, mini bar, sejf, telewizję satelitarną oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Każdy posiada prywatną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów oraz ręcznikami. Dodatkowo pokój klasy superior posiada dodatkowe łóżko, jest większy (22 m2) od pokoi standard i premium, natomiast pokój family ma aż 31 m2 powierzchni.
Od dziesięcioleci w hotelu dbano o zaspokajanie kulinarnych potrzeb Gości. Obecnie, po generalnym remoncie, restauracja wciąż jest wysoko oceniana przez osoby ją odwiedzające. W klimatyzowanej sali podawane są obfite śniadania à la carte i wyśmienite kolacje składające się z pięciu dań, gwarantujące nieodparte połączenie aromatu i smaku. W hotelu Esplanade**** można relaksować się a Aperitiv barze, Lobby barze oraz barze przy basenie.
Wyróżnikiem Boutique hotelu Esplanade**** jest holistyczna strefa Wellness & SPA z tarasem słonecznym, sauną fińską, bio sauną fińską, jacuzzi, strefą relaksu oraz wyjątkowymi zabiegami pielęgnacyjnymi dla ciała i umysłu. Od czerwca do października Goście mogą korzystać z odkrytego basenu z podgrzewaną wodą.
Hotel znajduje się zaledwie kilka kroków od słynnej piaszczystej plaży Crikvenica, która obfituje w obiekty rekreacyjne i sportowe. Po sąsiedzku przebiega także lubiana przez gości riwiery promenada, która zachęca do długich spacerów nad morzem.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
26 m2
maks. 2 osoby
26 m2
maks. 2 osoby
30 m2
maks. 2 osoby
39 m2
maks. 2 osoby
19 m2
maks. 1 osoba
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jadran d.d., Bana Jelacića 16, 51260 Crikvenica, NIP: HR56994999963
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Boutique Hotel Esplanade. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!