Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Boutique Hotel Noemia spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Położony w samym sercu Riwiery Makarskiej butikowy hotel Noemia**** to najnowszy obiekt Adriatic Group. Kameralny hotel stawia na komfort i intymność wypoczynku, posiada odkryty basen i centrum odnowy biologicznej, znajduje się kilka kroków od pięknej kamienistej plaży i krystalicznie czystego morza, w pobliżu ważnych zabytków historycznych i kulturalnych.
Boutique Hotel Noemia**** posiada 63 nowoczesne pokoje i apartamenty, umożliwia zakwaterowanie w pokojach 1 i 2-osobowych w klasie standard (z widokiem na miasto) oraz superior (z widokiem na morze). Wszystkie pokoje są klimatyzowane, wyposażone w mini bar, sejf, telewizję z kanałami satelitarnymi oraz łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i ręcznikami.
Boutique Hotel Noemia**** jest nowym obiektem na Makarskiej Riwierze, nowa jest także jego restauracja – estetycznie urządzone miejsce z uprzyjemniającymi wnętrze panelami zieleni na ścianach i smaczną kuchnią z wpływami dalmatyńskimi, słynącymi z korzystnych wartości dla zdrowia. W hotelu mieści się także klimatyczny drink bar.
Goście Hotelu Noemia**** mogą korzystać z eleganckiego zewnętrznego basenu z podgrzewaną wodą, wokół którego rozstawiono leżaki oraz stoliczki, a także ze strefy SPA & Wellness z saunami, gabinetem masażu i strefą błogiego relaksu.
Zaledwie 170 m od hotelu znajduje się żwirowa plaża. W pobliżu nie brakuje także miejsc historycznych i atrakcji kulturalnych, takich jak muzea i obiekty sakralne. Ponad miejscowością góruje masyw Biokowo, na którego zboczach utworzono Park Przyrody Biokowo z licznymi szlakami turystycznymi oraz nowoczesnym tarasem widokowym nad Makarską.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
18 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 1 osoba
20 m2
maks. 2 osoby
16 m2
maks. 1 osoba
20 m2
maks. 2 osoby
Baška Voda, dawna wioska rybacka, jest dziś jednym z najbardziej znanych miejsc letniego wypoczynku na Makarskiej Riwierze. Ma dwa tysiące stałych mieszkańców i uosabia śródziemnomorski styl życia. Fenomenalnie położona wzdłuż pięknej plaży, u stóp majestatycznej góry Biokovo (1762), zapewnia doskonałe warunki na wakacyjny pobyt i nie traci atrakcyjności poza sezonem. Okoliczne gaje oliwne, winnice oraz zbocza góry Biokovo są przyjemnym miejscem na krótsze i dłuższe spacery.
Będąc w kurorcie, nie przegap wizyty w neoromańskim kościele św. Mikołaja (1899 r.), w którym w sezonie letnim często organizowane są koncerty muzyczne. Warto zobaczyć także barokową kaplicę św. Wawrzyńca z 1750 r., Muzeum Ojczyzny oraz Muzeum Mięczaków, spacerować po starej części miejscowości, gdzie zachowała się oryginalna architektura oraz wzdłuż atrakcyjnej promenady morskiej.
Co robić w okolicy?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jadran d.d., Bana Jelacica 16, 51260 Crikvenica, NIP: HR56994999963
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Boutique Hotel Noemia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!