Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Cesenatico to niewielki kurort wakacyjny położony w pasie wybrzeża Adriatyku pomiędzy Rimini a Cervią. Miasteczko może poszczycić się szerokimi, piaszczystymi plażami i niezwykle urokliwym kanałem portowym.
W pasie wzdłuż wybrzeża znajdują się plaże z łagodnym zejściem do morza. Równolegle do plaż przebiega deptak Lungomare Levante, gdzie w ciągu dnia spotkać można licznie przybywających tu turystów.
Starówka miasta skupiona jest wokół kanału wodnego Fosso Venarella, przy którym cumują kutry, statki i łodzie. Wzdłuż kanału biegną bulwary spacerowe, a sąsiadujące z nimi kamieniczki skrywają całe bogactwo lokalnej kuchni: restauracje, trattorie, kawiarenki.
Lokalizacja Cesenatico sprawia, że to świetna baza wypadowa na jednodniowe wycieczki do pełnych zabytków i atrakcji Rawenny (37 km), Bolonii (100 km) czy San Marino (40 km).
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Cosmopolitaly SRL, Viale Carducci 296, 47042 Włochy, NIP: IT 04437370408
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Club Hotel Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".