Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Na jakość tutejszego powietrza wpływa fakt, że domy w Bańskiej Niżnej korzystają w wody geotermalnej do ogrzewania, która pochodzi z okolicznego odwiertu. Redukuje to ilość niekorzystnych substancji w powietrzu.
Niedaleko miejscowości znajdują się baseny termalne, które dzięki swoim wyjątkowym właściwościom przyciągają wielu turystów. Najbliżej znajdują się Termy Szaflary i Gorący Potok, nieco dalej można wybrać się do term w Zakopanem i Białce Tatrzańskiej.
Bańska Wyżna to także świetna baza wypadowa dla fanów narciarstwa. Tutejsze wyciągi i ośrodki narciarskiej znajdują się w odległości około kilkunastu kilometrów. Najbardziej znane to te w Białce Tatrzańskiej, Bukowinie Tatrzańskiej, Zakopanem i w Nowym Targu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dom Wypoczynkowy U Staszla, ul. Szlak Papieski 36, 34-424 Szaflary, NIP: 7361059337
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest DW U Staszla. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".