Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt DW Zgoda spełnia standardy Triverna
Dom wczasowo-rekreacyjny Zgoda to klimatyczny obiekt położony w zacisznej części Karpacza. Z tarasu obiektu jest świetny widok z jednej strony na Karkonosze i górę Śnieżkę, a z drugiej na Kotlinę Jeleniogórską. Jest to dobre miejsce dla aktywnych, ponieważ znajduje się tutaj wiele szlaków turystycznych i stoków narciarskich. To również doskonała lokalizacja na rodzinny wyjazd czy szkolenie firmowe.
Dla gości przygotowano komfortowe i przestronne pokoje, urządzone w klasycznym stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet i czajnik. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z kabiną prysznicową.
W obiekcie znajduje się jadalnia, gdzie codziennie podawane są pyszne śniadania i obiadokolacje. Menu zawiera dania tradycyjnej kuchni polskiej. Posiłki są przygotowywane z jak największą starannością ze świeżych i dobrej jakości produktów. Z jadalni jest bezpośrednie wyjście na ogród, gdzie można wyciszyć się i zrelaksować wśród zieleni.
Strefa relaksu oferuje: saunę, wannę z hydromasażem oraz możliwość skorzystania z gabinetu masażu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Karpacz to karkonoski kurort turystyczny. Okolice Karpacza są bardzo atrakcyjne turystycznie. Karpacz jest położony u podnóża góry Śnieżki w dolinie rzeki Łomnicy. To świetne miejsce na letni i zimowy wypoczynek. Bogata oferta turystyczna sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. W sezonie zimowym warto skorzystać ze stoków narciarskich, a latem ze szlaków pieszych. Odbywając wycieczki po okolicy, można podziwiać piękno tego górskiego regionu. W Karpaczu czeka też wiele ciekawych miejsc i zabytków.
W Karpaczu znajduje się kilkanaście oświetlonych stoków narciarskich. Mają umiarkowany stopień trudności, często są naśnieżane. Działają wyciągi i wypożyczalnie sprzętu. Zaawansowani i wymagający narciarze mogą spędzić czas w Kompleksie Narciarskim Śnieżka, który dysponuje 7 wyciągami (krzesełkowe i orczykowe) oraz nartostradami o różnym stopniu trudności. W Karpaczu znajdą też coś dla siebie miłośnicy narciarstwa biegowego – pięknie położoną trasę w Karpaczu Górnym oraz trasę przy „Domu Śląskim”.
Aktywne osoby z pewnością docenią lodowiska (całoroczne, ul. Gimnazjalna), snowtubing – zjeżdżanie na pontonach (ul. Myśliwska), rynnę snowboardową czy alpejski tor bobslejowy "Alpine-Coaster".
Atrakcje Karpacza:
Atrakcje Karpacza i okolicy dla dzieci: Atrakcje dla dzieci w Karpaczu oraz miejsca rodzinnej rozrywki to m.in. Park Bajek, Muzeum zabawek, Park wodny Tropikana oraz Miasteczko Western City w Ściegnach koło Karpacza.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dom Wczasowo-Rekreacyjny ZGODA, ul. Pusta 2, 58-540 Karpacz, NIP: 8990205945
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest DW Zgoda. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!