Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wyspa Lošinj, wciąż oddalona od zadeptanych szlaków turystycznych, jest synonimem dziewiczej przyrody, ukrytych zatoczek z krystalicznie czystą morską wodą, pachnącymi śródziemnomorskimi ziołami, przyjemnymi promenadami, trasami rowerowymi, turystyką żeglarską, zdrową gastronomią i przyjaznymi gospodarzami.
Nerezine to pierwsza miejscowość, którą napotkamy po wjeździe na wyspę Lošinj. Jest położona na jej północno-wschodnim wybrzeżu, u podnóża wzgórza Osoršćica i już w XIV wieku była wymieniana jako największa osada na wyspie. W swej historii przekształcała się z osady pasterskiej w rybacką i morską (budowano tu drewniane statki), a od XIX wieku w ośrodek turystyczny. Droga na wzgórze Osoršćica zachwyca wszystkich odwiedzających – nie bez powodu okrzyknięto je najpiękniejszą górą na wyspach Adriatyku.
Stolicą wyspy jest oddalone o 20 km miasteczko Mali Lošinj. Tętni ono życiem za sprawą energicznych mieszkańców oraz osób dopływających tam łodziami. Spacerując uliczkami starego miasta, można podziwiać wille austriackiej arystokracji, kilka świątyń, fontann, pomników, pachnący ogród ziół leczniczych i cieszyć się nadmorską promenadą.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Manora Losinj d.o.o., Mandalenska 26b, 51554 Nerezine, NIP: HR5467196064
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Family Resort Hotel Manora. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".