Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Focus Hotel Chorzów spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddane zostały pokoje 1 i 2-osobowe oraz pokoje Premium. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor LCD, telefon, bezprzewodowy internet WiFi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, klimatyzację, łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Codziennie rano, w hotelowej restauracji podawany jest bogaty bufet śniadaniowy, a na gości czeka również kanapka i kawa na wynos. W godzinach 13:00-22:00 można zamawiać dania z karty. Oprócz tego, w obiekcie działa całodobowy bar.
Goście hotelowi mogą zrelaksować się w saunie. Dodatkowo, osoby dbające o kondycję fizyczną mają możliwość spędzenia czasu w siłowni wyposażonej w sprzęt firmy Kettler.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.25 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Na terenie Parku Śląskiego znajduje się Górnośląski Park Etnograficzny. Na 22 hektarach zgromadzono prawie 70 zabytkowych drewnianych obiektów architektury wiejskiej i małomiasteczkowej.
Planetarium Śląskie to największe i najstarsze planetarium w Polsce. Zostało założone 4 grudnia 1955 roku. Znajduje się tu potężny projektor wyprodukowany przez zakłady Zeissa w Jenie. Waży on ponad 2 tony i odtwarza wygląd nieba z dowolnego miejsca na ziemi o dowolnej porze. Jako ekran projekcji służy kopuła o średnicy 23 metrów.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Focus Hotels S.A. , Pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz, NIP: 9671347422
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Focus Hotel Chorzów. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!