Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Głęboczek Vine Resort & SPA spełnia standardy Triverna
Głęboczek Vine Resort & SPA **** jest jednym z najwyżej ocenianych i najlepiej położonych hoteli w Polsce. To prawdziwy winny resort, który przyciąga wyjątkowym charakterem Vine Spa. Powstał w miejscu dawnego siedliska nad jeziorem Forbin, ukrytego wśród malowniczych wzgórz Pojezierza Brodnickiego. Sielski charakter obiektu udało się zachować dzięki architekturze, która w harmonijny sposób współgra z otaczającą przyrodą.
Obiekt składa się z dwóch budynków hotelowych, czterech klimatycznych chat oraz strefy glampingowej. Budynki hotelowe nazwano Winnica I i Winnica II. Mieszczą się w nich wygodne 2-osobowe pokoje i apartamenty z możliwością dostawek. Każdy pokój jest wyposażony w klimatyzację, balkon lub taras, minibar, czajnik, lodówkę, TV, Wi-Fi oraz łazienkę z prysznicem, kosmetykami, szlafrokami, ręcznikami, suszarką do włosów. Apartamenty dodatkowo mają część wypoczynkową z kanapą i wannę w łazience.
Menu restauracji w Głęboczek Vine Resort & SPA jest oparte na sezonowych produktach od lokalnych dostawców. Jego kształt zmienia się wielokrotnie wraz z porami roku, a inspirację stanowią dziedzictwo kulinarne Pojezierza Brodnickiego oraz bogactwo otaczającej przyrody.
Wyróżnikiem hotelu jest strefa Vine SPA. To klimatyczna część basenowa z pięknym widokiem, całoroczne jacuzzi zewnętrzne, strefa saun i łaźni oraz kilkanaście gabinetów, oferujących ponad 70 zabiegów i masaży. Wśród nich zabiegi kosmetologii estetycznej, autorskie zabiegi oparte na filozofii winoterapii, kompleksowe rytuały na ciało oraz zabiegi na twarz. Latem jest udostępniany zewnętrzny basen w ogrodzie. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą korzystać z salki fitness oraz strefy cardio.
Unikalna lokalizacja hotelu stworzyła idealne warunki dla wielu atrakcji plenerowych i kulinarnych. Można skorzystać z sauny nad jeziorem Forbin, rejsów tratwą po jeziorze, akademii golfa, mini akademii golfa dla dzieci czy łucznictwa. W wybranych terminach przygrywa muzyka na żywo.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.26 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
35 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
60 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Pojezierze Brodnickie rozciąga się na pograniczu województw kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego. Jego największą rzeką jest Drwęca – najdłuższy prawobrzeżny dopływ Wisły, a głównym miastem Brodnica. Pojezierze liczy ponad sto jezior, wśród których dominują jeziora rynnowe. Część obszaru chroni Brodnicki Park Krajobrazowy, w którym wytyczono szlaki turystyki pieszej, rowerowej, wodnej i konnej.
Atrakcje Pojezierza Brodnickiego i okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: MPM Hotele SPA Sp. z o.o., ul. Brzozowa 3, 05-822 Milanówek, NIP: 5291626119
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Głęboczek Vine Resort & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!