Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Gold Time Niechorze spełnia standardy Triverna
Gold Time to nowoczesne, a zarazem przytulne domki w nadmorskim Niechorzu. Klimatyzowane dwupoziomowe domki Gold Time to wymarzone miejsce dla osób lubiących wysoki standard, komfort i spokój. Kompleks eleganckich domków jest położony zaledwie 170 metrów od nadbałtyckiej plaży w Niechorzu.
Całoroczne domki są klimatyzowane i wykończone w wysokim standardzie. Umożliwiają wygodny pobyt dla nawet 8 osób. Parter zajmuje przeszklony i klimatyzowany salon z kanapą (narożnik z funkcją spania), 43-calowy smart TV, stół jadalniany z 4 krzesłami, pełnowymiarowa i wyposażona kuchnia oraz łazienka z toaletą. Na piętrze są 3 sypialnie, łazienka z prysznicem i toaletą oraz balkon. Przed domkiem urządzono taras ze stolikiem i krzesłami.
Kuchnia jest w pełni wyposażona, zawiera m.in. pralkę, zmywarkę do naczyń, płytę indukcyjną, ekspres do kawy, lodówkę z zamrażarką, kuchenkę mikrofalową, okap kuchenny, czajnik elektryczny, komplet garnków i patelni, sztućce, talerze, szklanki, zestaw noży kuchennych oraz deskę do krojenia. W wyposażeniu domku są dwa leżaki, parawan plażowy, koc, zestaw do prasowania. W dużej sypialni znajduje się łoże małżeńskie (160x200 cm), klimatyzacja, duży TV i balkon. Dwie mniejsze sypialnie wyposażono w łóżka o wymiarach 140x200 cm.
W kompleksie panuje miła i przyjazna atmosfera. Mile widziane są rodziny i pary. Dla najmłodszych przygotowano salę zabaw oraz plac zabaw ze zjeżdżalnią, trampoliną i innymi atrakcjami. Miejsce jest także przyjazne czworonogom. W kompleksie wypoczynkowym Gold Time jest dostęp do internetu Wi-Fi. Przygotowano parking dla gości.
Dodatkowo goście domków Gold Time mogą na preferencyjnych warunkach korzystać z udogodnień sąsiedniego hotelu Puchacz: zamawiać posiłki w tamtejszej restauracji, korzystać z basenu w promocyjnej cenie oraz rabatu na zabiegi kosmetyczne i masaże w hotelowej strefie spa.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.70 m2
maks. 8 osób
Niechorze to jeden z chętniej odwiedzanych kurortów w województwie zachodniopomorskim. Nadmorska miejscowość jest atrakcyjnie położona pomiędzy piaszczystą plażą Bałtyku a jeziorem Liwia Łuża oraz między Kołobrzegiem i Dziwnowem. Oprócz pięknej plaży oraz dostępu do objętego ochroną rezerwatową jeziora Liwia Łuża, turystów każdego roku przyciągają atrakcje nadmorskiego letniska i przyjemny mikroklimat Wybrzeża Rewalskiego. W centrum kurortu znajduje się plac Foki Depki z pomnikiem foki, która wyjątkowo upodobała sobie niechorską plażę i w latach 2005–2007 była jedyną dziko żyjącą foką w tym rejonie Bałtyku.
Atrakcje Niechorza:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Gold Time, Wschodnia 9, 72-350 Niechorze, NIP: 8571714240
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Gold Time Niechorze. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!