Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel 500 spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddanych zostało 128 komfortowych pokoi, z których każdy jest wyposażony w: klimatyzację, telewizor, telefon, lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienkę z prysznicem i suszarkę do włosów.
W klimatycznej restauracji można skosztować dań charakterystycznych dla kuchni polskiej i europejskiej. Doświadczony Szef Kuchni bazując na świeżych produktach wysokiej jakości przygotowuje potrawy będące prawdziwą ucztą dla zmysłów. Oprócz wyśmienitej kuchni można podziwiać roztaczający się w okien restauracji widok na malownicze jezioro Zegrzyńskie.
Doskonałym pomysłem jest też wycieczka rowerowa, spacer po molo lub hotelowej plaży oraz kąpiele słoneczne na komfortowych leżakach. Dodatkowo, można zagrać w badmintona, siatkówkę, tenisa stołowego oraz piłkarzyki.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
Odległość od Warszawy - 30 km, od Wrocławia - 370 km, od Krakowa - 325 km, od Gdańska - 350 km
Oprócz malowniczego Zalewu Zegrzyńskiego, w miejscowości znajduje się pałac myśliwski wybudowany w XIX wieku, kasyno oraz forty twierdzy: "Ordon" i "Karlinek".
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: J. W. CONSTRUCTION HOLDING S.A., Radzymińska 326, 05-091 Ząbki, NIP: 1250028307
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel 500. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.