Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wałbrzych to 100-tysięczne miasto w województwie dolnośląskim, położone na południe od Wrocławia. Miasto leży u stóp Sudetów Środkowych w paśmie Gór Wałbrzyskich, których najwyższymi szczytami są Borowa (853 m n.p.m.) z wieżą widokową oraz Chełmiec (851 m n.p.m.). Na terenie Wałbrzycha zorganizowano aż 7 parków miejskich, miasto leży w granicach 2 parków krajobrazowych, aż 30% jego powierzchni stanowią tereny zielone. Jest gdzie spacerować, co ułatwiają wytyczone szlaki turystyczne.
Wałbrzych znajduje się w cieniu takich atrakcji jak Zamek Książ, Palmiarnia, Podziemne Miasto Osówka czy Sztolnie Walimskie i stanowi znakomitą bazę wypadową do ich zwiedzania. Samo miasto posiada rynek, plac Magistracki z okazałym ratuszem, Muzeum Porcelany w pałacu Albertich oraz Starą Kopalnię – niezwykłe muzeum w zrewitalizowanej kopalni węgla kamiennego.
Warto odkryć w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne Aqua-Zdrój Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, NIP: 8862888016
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Aqua Zdrój. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".