Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Austeria spełnia standardy Triverna
Hotel Austeria Conference & Spa to wyjątkowe miejsce na mapie Ciechocinka, największego i najbardziej lubianego polskiego uzdrowiska. Hotel położony jest 2 km od ciechocińskich Tężni, 1,5 km od stacji kolejowej oraz 2,5 km od Parku Zdrojowego. Do dyspozycji gości są komfortowe pokoje, bogata oferta zabiegów upiększających oraz relaksujących, a także smaczna kuchnia.
Hotel Austeria oddaje do dyspozycji gości 64 nowocześnie i komfortowo wyposażone pokoje. Wszystkie posiadają telewizor LCD, Wi-Fi, telefon, miejsce do pracy oraz łazienkę z kabiną prysznicową.
Hotelowe Austeria Spa udostępnia gościom jacuzzi, strefę saun z sauną suchą, parową i solną, a także siłownię wyposażoną w profesjonalny sprzęt firmy Olymp oraz Kettler. W ofercie SPA znajdują się także zabiegi łączące bogactwo terapii wodnych i wyjątkowych rytuałów.
Restauracja Hotelu Austeria zaprasza w kulinarną podróż po Europie. Propozycje z menu łączą nowoczesne koncepcje i międzynarodowe trendy z tradycyjną kuchnią polską. Szef kuchni rekomenduje szczególnie autorskie dania: aksamitny krem z raków w otulinie mascarpone i kawioru z szyjkami rakowymi i polędwicę z dorsza podaną na polencie z czarnym sezamem, zielonym pieprzem i słodkim groszkiem. Całość niewątpliwie dopełnia bogaty wybór win, które podkreślają smak serwowanych potraw.
W ofercie rozrywkowej Hotelu Austeria znajduje się stół bilardowy, piłkarzyki, a dla najmłodszych gości - plac zabaw. Przy hotelu działa klub tenisowy z kortami zewnętrznymi i krytymi.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Ciechocinek to jedno z najbardziej znanych miast uzdrowiskowych w Polsce. Leży na tzw. Białych Kujawach, na lewym brzegu Wisły, między Toruniem a Włocławkiem. Jego największym bogactwem naturalnym są lokalne solanki i mikroelementy. Dzięki temu powstało wiele sanatoriów i ośrodków wypoczynkowo-leczniczych, w których są leczone schorzenia związane przede wszystkim z narządami ruchu, jak również układu oddechowego i krążenia. Wszechobecna przyroda uprzyjemnia pobyt w tym wyjątkowym miejscu.
Historia ciechocińskich źródeł solankowych sięga odległych czasów. Najstarsze zapiski o nich pochodzą z XIII wieku. Przełomową datą w historii Ciechocinka był rok 1836, kiedy w miejscowym zajeździe zainstalowano cztery miedziane wanny lecznicze. Z solankowych kąpieli skorzystało wtedy 120 osób. Dało to początek Zakładowi Zdrojowemu, który stał się zalążkiem słynnego dziś uzdrowiska.
Atrakcje Ciechocinka i okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Form-Plastic Sp. z o.o., ul. Bema 146, 87-720 Ciechocinek, NIP: 8911552990
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Austeria. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!