Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Jeleśnia to górska wieś położona w Beskidzie Żywieckim, nieopodal słynnych szczytów Pilska oraz Romanki i Rysianki, blisko Żywca i Korbielowa. Wizytówką Jeleśni jest zabytkowa drewniana karczma, która stoi przy dawnym trakcie handlowym (tzw. szlaku miedziowym). Unikalny budynek pochodzi z XVIII wieku i jest przykładem popularnych niegdyś karczm beskidzkich (z niemal stu zachowały się jedynie dwie). Co ciekawe w budynku Starej Karczmy do dziś działa restauracja, gdzie można skosztować lokalnej kuchni i doświadczyć oryginalnej atmosfery.
Gmina Jeleśnia zajmuje malowniczy obszar w Beskidzkie Żywieckim. W okolicy znajdują się różnorodne atrakcje dla miłośników wypoczynku oraz zwiedzania. Miejsca najsciekawsze przyrodniczo to dolina rzeki Koszarawy, wodospad na Sopotni Wielkiej, majestatyczna góra Pilsko, rezerwat przyrody Gawroniec czy jeziora Żywieckie i Międzybrodzkie oraz wyrastająca nad nimi widokowa góra Żar.
Atrakcje w okolicy Jeleśni:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Solaris International Sp. Z o.o., Jordana 14a, 32-500 Chrzanów, NIP: 6282074939
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Country Club Żywiec & Domki. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".