Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Czarny Potok spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel*** Czarny Potok w Zakopanem to idealne miejsce zarówno na rodzinny wypoczynek z dziećmi, jak i biznesowe spotkania. Domowa kuchnia, urzekająca atmosfera, piękny ogród otaczający hotel oraz szum przepływającego tuż obok Czarnego Potoku, sprawiają, że można tutaj odpocząć.
Hotel oferuje miłe i przytulne pokoje nawiązujące w swoim stylu do regionu. Większość pokoi posiada widok na góry. W każdym pokoju znajduje się telefon, TV satelitarna, radio z budzikiem, prywatny sejf oraz dostęp do internetu. Łazienki z kabiną prysznicową i podgrzewaną podłogą są dodatkowo wyposażone w podgrzewacz do ręczników oraz suszarkę do włosów.
Hotel Czarny Potok udostępnia gościom centrum wodno-termalne, na które składa się basen, sauna i jacuzzi. Wizyta tutaj pozwoli zregenerować siły i zażyć relaksu. Hotel dysponuje także znakomicie wyposażonym centrum Day Spa, w którym goście korzystają z oferty zabiegów na ciało i twarz, masaży oraz makijaży opartych o najlepsze kosmetyki. Kameralna atmosfera oraz bogata oferta pozwoli zregenerować siły i zadbać o dobre samopoczucie.
W stylowej restauracji codzienne serwowane są śniadania w formie szwedzkiego stołu oraz obiadokolacje z wyborem dań z menu. Dodatkowo można zamówić posiłki dietetyczne lub wegetariańskie.
Do dyspozycji gości pozostaje również Bar czynny 24 godziny na dobę, w którym w kameralnej atmosferze goście mogą spotkać się, porozmawiać, poczytać prasę sącząc drinka i rozkoszować się aromatem świeżo parzonej kawy czy herbaty.
Dla gości biznesowych hotel udostępnia 4 nowocześnie wyposażone, klimatyzowane sale konferencyjne (od 10 do 80 osób) idealne do zorganizowania kameralnych szkoleń, konferencji lub wyjazdów służbowych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Szymon Kukulski Be Smart, ul. Tetmajera 20, 34-500 Zakopane, NIP: 7361202326
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Czarny Potok. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!