Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Jadwisin to spokojna miejscowość rekreacyjno-letniskowa położona tuż nad Zalewem Zegrzyńskim. Mieści się pomiędzy Zegrzem i Serockiem, w granicach Warszawskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu. W granicach Jadwisina zawierają się 3 km linii brzegowej Zalewu Zegrzyńskiego. Na terenie miejscowości leżą 2 rezerwaty przyrody. Rozległe tereny leśne i brak jakiegokolwiek przemysłu sprawiają, że powietrze jest tutaj wprost doskonałe.
Zalew Zegrzyński jest zbiornikiem retencyjnym utworzonym na Narwi. Jezioro jest szeroko wykorzystywane do celów rekreacyjnych oraz jako rezerwuar wody pitnej dla aglomeracji warszawskiej. Zbiornik otaczają lasy sosnowe, wpływające na korzystny mikroklimat i świetne powietrze. Wody zalewu są połączone z Narwią, Bugiem i Wisłą. Nad jeziorem znajdują się liczne ośrodki sportów wodnych. Wokół Jeziora Zegrzyńskiego poprowadzono 12 szlaków rowerowych o łącznej długości ponad 350 km.
Atrakcje nad Zalewem Zegrzyńskim:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GEOVITA S.A., Ogrodowa 31, 05-140 Jadwisin, NIP: 5262734680
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Geovita Centrum Szkoleń i Konferencji w Jadwisinie. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".