Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Balatonfüred to nieduża miejscowość wypoczynkowa w zachodniej części Węgier, położona na północnym brzegu jeziora Balaton. Sąsiaduje ze znanym turystycznym ośrodkiem Tihany. Balatonfüred położone jest w regionie winiarskim, z którego pochodzą białe wina.
Już w XVIII w. Balatonfüred zaczęło pełnić rolę uzdrowiska. Zabiegi lecznicze z wykorzystaniem tutejszych wód mineralnych wykonywano od 1722 roku. Co ciekawe, właśnie z przystani w Balatonfüred w 1846 roku wyruszył pierwszy na Balatonie statek parowy. Dziś miejscowość posiada infrastrukturę turystyczną i wypoczynkową, liczne restauracje i gospody.
Największe jezioro Węgier i zarazem Europy Środkowej jest wąskim zbiornikiem, wydłużonym na osi południowy zachód – północny wschód. Jego długość wynosi 77 km, a szerokość od 4 do 14 km, choć w najwęższym miejscu tylko 1,5 km. Balaton nie jest głębokim jeziorem. Powstał, wypełniając przestrzeń między uskokami płytkiego rowu tektonicznego, na długo po wypiętrzeniu się Karpat. Południowe brzegi jeziora mają charakter szerokich płycizn, przy północnych głębokość sięga 3-4 metrów.
Balaton to akwen, na którym popularne jest żeglowanie oraz wędkarstwo. Woda większości monitorowanych kąpielisk nad Balatonem osiąga wysoką klasę czystości. Wokół jeziora położone są liczne kurorty i winnice. Blisko Balatonfüred znajduje się półwysep Tihany. Jego centrum stanowi opactwo benedyktyńskie posiadające tysiącletnią historię. Wciąż funkcjonujący kompleks sakralny jest atrakcją turystyczną i wspaniałym punktem widokowym na jezioro. W Tihany łatwo zrobić zdjęcia niezwykle fotogenicznych straganów z tradycyjnymi produktami, w tym słynnymi suszonymi papryczkami.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Silver Invest Kft, Zakonyi Ferenc promenade 4, 8230 Balatonfured, NIP: HU 13532080
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Golden Lake Resort. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".