Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Położony w Beskidzie Śląskim, nad rzeką Żylicą, Szczyrk to popularna górska miejscowość. Otoczony takimi szczytami, jak Skrzyczne, Malinowska Skała, Magura czy Klimczok, Szczyrk jest świetnym miejscem dla wielbicieli górskich wędrówek oraz sportów zimowych. Tutejsze stoki są doceniane przez narciarzy i snowboardzistów ze względu na to, że zaliczają się do najdłuższych w Polsce. Wyznaczono tu około 40 tras o różnym stopniu trudności i 10 ośrodków narciarskich, wśród których najpopularniejsze to: Szczyrk Mountain Resort, Skrzyczne, Czyrna – Solisko i Beskid Sport Arena.
Atrakcje Szczyrku:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Gliwicka Agencja Turystyczna S.A. Oddział Ośrodek Turystyczno-Sportowy Zagroń, ul. Wrzosowa 21, 43-370 Szczyrk, NIP: 6310016949
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Halo Szczyrk. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".