Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Horizont Baska Voda spełnia standardy Triverna
Otoczony sosnowym lasem Hotel Horizont **** wyrasta ponad promenadą w kurorcie Baška Voda. Jest położony zaledwie 50 metrów od znanej plaży Nikolina, która jest wyróżniona Błękitną Flagą. Hotel Horizont dysponuje rozbudowaną strefą wellness oraz przestronną restauracją. Znajduje się nieopodal centrum miasta na słynnej Makarskiej Riwierze.
Hotel Horizont **** oferuje łącznie 202 dobrze umeblowane i wygodnie wyposażone pokoje z balkonami z widokiem na morze lub góry. Każdy pokój jest klimatyzowany, wyposażony w sejf, TV, dostęp do Wi-Fi, szlafroki, ręczniki oraz łazienkę z prysznicem, kosmetykami hotelowymi i suszarką do włosów. Pokoje superior posiadają dodatkowo rozkładany fotel, mogący pełnić rolę dostawki.
Część gastronomiczną hotelu Horizont stanowi restauracja hotelowa serwująca śniadania i kolacje. W przestronnych wnętrzach może pomieścić wielu gości. Posiłki są organizowane w formie bufetu.
Hotel Horizont dysponuje strefą wellness i spa o powierzchni 2000 m2. Oferuje szeroki wybór basenów: basen kryty, basen zewnętrzny, basen z hydromasażem, wanny Kneippa i prysznice chromatyczne. Świat saun obejmuję saunę fińską, łaźnię turecką, tepidarium, aromarium i biosaunę. Część wellness oferuje masaże, salon kosmetyczny z szeroką gamą usług i przestronną salę fitness z różnorodnym sprzętem do ćwiczeń.
W hotelu są organizowane programy animacyjne dla dzieci i dorosłych, m.in. poranne rozciąganie, aqua aerobik, tańce, karaoke, prelekcje filmowe (zgodnie z harmonogramem) oraz zajęcia w Mini Clubie dla dzieci. Przed hotelem można rozegrać mecz tenisowy na hotelowym korcie, a w hotelowym barze zagrać w bilard (za dodatkową opłatą).
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Baška Voda, dawna wioska rybacka, jest dziś jednym z najbardziej znanych miejsc letniego wypoczynku na Makarskiej Riwierze. Ma dwa tysiące stałych mieszkańców i uosabia śródziemnomorski styl życia. Fenomenalnie położona wzdłuż pięknej plaży, u stóp majestatycznej góry Biokovo (1762 m n.p.m.), zapewnia doskonałe warunki na wakacyjny pobyt i nie traci atrakcyjności poza sezonem. Okoliczne gaje oliwne, winnice oraz zbocza góry Biokovo są przyjemnym miejscem na krótsze i dłuższe spacery.
Będąc w kurorcie, nie przegap wizyty w neoromańskim kościele św. Mikołaja (1899 r.), w którym w sezonie letnim często są organizowane koncerty muzyczne. Warto zobaczyć także barokową kaplicę św. Wawrzyńca z 1750 r., Muzeum Ojczyzny oraz Muzeum Mięczaków, spacerować po starej części miejscowości, gdzie zachowała się oryginalna architektura oraz wzdłuż atrakcyjnej promenady morskiej.
Atrakcje Baski Vody i okolicy:
Istnieje także możliwość organizowania wycieczek rowerowych, safari buggy po leśnych drogach góry Biokovo, kursów nurkowania czy wspinaczki skałkowej.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hoteli Baska Voda dd, ul. Stjepana Radica 2, 21320 Baska Voda, NIP: HR 38304309304
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Horizont Baska Voda. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!