Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Mediteran by Aminess spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Mediteran*** by Aminess jest świetnie położony na samym brzegu Adriatyku, naprzeciwko wyspy Krk, nieopodal Magistrali Adriatyckiej – drogi umożliwiającej sprawny dojazd na wyspę, do interesującej Rijeki czy do kolejnych nadmorskich miejscowości położonych dalej na południe. Tuż przed hotelem znajduje się plaża, a na jego terenie kompleks basenowy z przyjemnym basenem zewnętrznym oraz krytym.
Hotel gwarantuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z łazienkami, balkonami, telewizją satelitarną i dostępem do Wi-Fi. Warto pokusić się o wybór pokoju z widokiem na morze – to gwarancja wspaniałego początku dnia i spokojnych chwil relaksu na balkonie. Pokoje typu superior to przyjemne, zmodernizowane wnętrza, które wyróżniają jasne kolory i lekkie, nowoczesne meble. Hotel Mediteran by Aminess ma świetną propozycję dla rodzin z dziećmi: oferuje pokoje rodzinne składające się z 2 osobnych sypialni albo comfort junior suite – z oddzielną częścią sypialną dla rodziców i rozkładaną kanapą dla dwójki dzieci.
W Hotelu Mediteran*** znajduje się restauracja z wyborem dań głównie z kuchni śródziemnomorskiej. Posiłki są w niej organizowane w formie bufetowej. Hotelowy lobby bar został wyposażony w wygodne siedziska w stylistyce uzdrowiskowej.
Wizytówką hotelu jest taras słoneczny z zewnętrznym basenem otoczonym wygodnymi leżakami i pięknym widokiem na Adriatyk. Oprócz basenu zewnętrznego hotel posiada także przestronny kryty basen.
Lokalizacja hotelu umożliwia organizowanie wycieczki do oszałamiającego Parku Narodowego Jezior Plitwickich, rejsów morskich, degustacji win czy wycieczek rowerowych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
37 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
35 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną do spacerowania promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa do wycieczek, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy Crikvenicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Aminess Hospitality Group d.o.o., Kneza Branimira 71E, 47000 Zagreb, NIP: HR 87429101081
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Mediteran by Aminess. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!