Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel*** NAT Jarosławiec spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel*** NAT Jarosławiec to nowoczesny, komfortowy i świetnie położony obiekt w centrum Jarosławca, 450 m od morza, czynny w sezonie letnim. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie: zarówno rodziny z dziećmi, jak i dorośli w każdym wieku, pragnący skorzystać z zabiegów leczniczych i relaksacyjnych.
Hotel przygotował dla gości nowoczesne pokoje z balkonami, z telewizorem, lodówką i dostępem do Wi-Fi. W prywatnych łazienkach znajduje się prysznic, ręczniki i zestaw kosmetyków.
Hotel*** NAT Jarosławiec oferuje śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. W lobby znajduje się bar, w którym serwowane są napoje alkoholowe i bezalkoholowe, w tym autorskie koktajle. Można tu usiąść w wygodnych fotelach i zrelaksować się z ulubionym drinkiem w dłoni.
Hotel*** NAT Jarosławiec posiada bogatą ofertę zabiegów odnowy biologicznej, prozdrowotnych i relaksacyjnych: masaże (klasyczny, hydromasaż, kończyn górnych i dolnych, podwodny), kąpiele perełkowe i solankowe, okłady borowinowe, aquavibron, drenaż limfatyczny BOA, inhalacje, terapia ciepłem, ultradźwiękami, magnetoterapia, laseroterapia, tlenoterapia, elektroterapia.
Hotel zapewnił możliwość rekreacji na świeżym powietrzu: siłownię, boisko do siatkówki plażowej, miejsce do grillowania, plac zabaw dla dzieci. W razie niepogody wewnątrz budynku przygotowano bilard, piłkarzyki, tenis stołowy i salę zabaw dla dzieci.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
14 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
17 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
Jarosławiec to kameralne rodzinne letnisko położone blisko Darłowa i Ustki. Spokojny kurort posiada największą sztuczną plażę w Europie, zwaną polskim Dubajem. Zajmuje ona 5 hektarów powierzchni, jest największą plażą w Polsce, udostępnioną od 2018 roku. Po sąsiedzku na odcinku 2 km ciągną się klify dochodzące nawet do 45 m wysokości.
Miejscowość otaczają wspaniałe lasy sosnowe z duktami zachęcającymi do spacerów. Łatwo tutaj zauważyć wydmową roślinność. Po sąsiedzku przebiega także trasa rowerowa Velo Baltica z jej najpiękniejszym fragmentem na Mierzei Kopań (między morzem, a jeziorem Kopań). Pobliskie jeziora Kopań i Wicko to zbiorniki polodowcowe.
Sam Jarosławiec oferuje letnikom wiele atrakcji, wśród których znajdują się ceglana latarnia morska z 1835 r., Muzeum Bursztynu, papugarnia, motylarnia, park linowy, aquapark, rejsy kutrem oraz przystań rybacka ze świeżą rybą. Na wysokości 33 m nad ziemią znajduje się punkt widokowy w latarni. Rozciąga się z niego wspaniały widok na morze i dwa przybrzeżne jeziora.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o., ul. Towarowa 23, 43-100 Tychy, NIP: 6462070334
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel*** NAT Jarosławiec. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!