Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Olympic spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Dla Gości przygotowano przestronne i eleganckie pokoje wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, ręczniki, suszarkę do włosów oraz ręczniki.
Hotelowe restauracje Olimpijska i HAT-TRICK są doskonałym przykładem dobrej regionalnej kuchni. Podawane są tu tradycyjne dania z regionalnym akcentem oraz potrawy kuchni międzynarodowej. Szef kuchni dba o jak najwyższą jakość oraz świeżość używanych składników. Codzienne podawane są wyśmienite śniadania w formie urozmaiconego bufetu oraz obiadokolacje.
Obiekt dysponuje bogatą ofertą masaży leczniczych i zabiegów aromaterapeutycznych. Dla aktywnych również przygotowano dobrze wyposażoną salę fitness.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Wronki są znane również jako "Kraina Tysiąca Grzybów" ze względu na bogactwo Puszczy Noteckiej w kurki, podgrzybki i borowiki.
Miasto posiada bogate zaplecze sportowe, oprócz dużego boiska piłkarskiego znajduje się tutaj Akademia piłkarska Lech Poznań, tutaj, na boisku dawnej Amiki Wronki, trenują i rozgrywają mecze rezerwy KKS Lech Poznań.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: STADIONPOZNAŃ Sp. z o.o., ul. Cicha 8, 61-710 Poznań, NIP: 7831867975
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Olympic. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!