Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wyspa Sobieszewska posiada piękną plażę i wspaniałe możliwości obcowania z naturą. Ułatwia to szlak pieszy po Wyspie Sobieszewskiej - jego długość wynosi 10 km, stanowi on odcinek Międzynarodowego Szlaku Pieszego E-9 (Nadmorskiego), przebiegającego m.in. polskim wybrzeżem oraz szlak rowerowy im. Wincentego Pola zapewniający 24 km aktywnego wypoczynku na dwóch kółkach.
Wśród atrakcji wyspy należy wymienić:
Na Wyspie Sobieszewskiej znajdują się dwa rezerwaty przyrody. Rezerwat Ptasi Raj utworzony na północno-zachodnim skraju wyspy ma powierzchnię 198 ha i obejmuje dwa przymorskie jeziora: Ptasi Raj i Karaś. Zachodnią granicę rezerwatu stanowi kamienna grobla oddzielająca Wisłę Śmiałą od Jeziora Ptasi Raj. Drugi z rezerwatów - Mewia Łacha - znajduje się w północno-wschodniej części Wyspy Sobieszewskiej i obejmuje przyujściowy obszar po obu stronach Przekopu Wisły.
Wyspa Sobieszewska jest częścią Gdańska, do centrum tego historycznego, pięknego miasta można dostać się samochodem, komunikacją miejską, a także tramwajem wodnym, który zapewnia wspaniałą morską podróż - atrakcję szczególnie dla dzieci.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HOTEL ORLE K. PODKÓWKA M. ZDANOWSKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Lazurowa 8, 80-680 Gdańsk, NIP: 5832084174
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Orle. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".