Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Bieszczady są pełne atrakcji, szczególnie dla pieszych turystów, którzy przyjechali w nie własnym transportem – tak najłatwiej dotrzeć w ciekawe miejsca. Sama miejscowość Czarna Górna jest malowniczo położona u połączenia małej i dużej bieszczadzkiej obwodnicy. Łatwo stąd dojechać nad Jezioro Solińskie, w dolinę Sanu oraz do podnóża bieszczadzkich połonin. Atrakcjami położonymi w granicach Czarnej Górnej jest niemal dwustuletnia drewniana cerkiew oraz ciekawa kolekcja różnorodnych przedmiotów prezentowanych w prywatnym Muzeum Historii Bieszczad. Dawna greckokatolicka cerkiew św. Dymitra obecnie funkcjonuje jako kościół Podwyższenia Krzyża Świętego i znajduje się w północnej części miejscowości.
Bieszczadzkie atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: GEOVITA S.A., Ogrodowa 31, 05-140 Jadwisin, NIP: 5262734680
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Perła Bieszczadów. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".