Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Punta spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Kompleks Hotelu Punta znajduje się zaledwie kilkadziesiąt metrów od centrum miejscowości Vodice – znanej destynacji turystycznej na wybrzeżu Adriatyku. Dzięki bogatej ofercie i indywidualnej obsłudze Hotel Punta**** zapewnia niezapomniany pobyt. Tutaj możesz cieszyć się porankiem ze wspaniałym widokiem na Adriatyk lub stare miasto. Hotel, będący najwyższym budynkiem w miasteczku, otoczony jest ogrodem w formie parku, w którym mieści się również stary kościółek charakterystyczny dla dalmatyńskiego wybrzeża.
Wszystkie pokoje posiadają balkony, niektóre oferują panoramiczny widok na morze i wyspy, inne na park lub miasto Vodice. Pokoje są nowocześnie wyposażone i klimatyzowane. Goście mogą korzystać w nich z telewizorów LCD, bezprzewodowego internetu, mini baru, sejfu, a w łazience z suszarki do włosów, ręczników i kosmetyków hotelowych.
W Hotelu Punta**** znajdują się dwie restauracje, które trzy razy dziennie organizują posiłki w formie bufetowej, istnieje także możliwość zamawiania dań z karty. Hotelowa restauracja posiada zewnętrzny taras, na którym wszystkie posiłki smakują jeszcze lepiej. W hotelu mieści się także Aperitif Bar z tarasem oraz bar przy basenie.
Centrum Wellness & SPA to kryty basen z wodnymi masażerami, jacuzzi, pokój relaksacyjny, sauny fińska, turecka i śródziemnomorska, sala fitness, solarium oraz centrum urody z zabiegami upiększającymi i gabinetem masażu. Na zewnątrz można korzystać z basenów z wodą morską (głęboki i dziecięcy), a także z baru przy basenie. W okresie wakacyjnym organizowane są animacje (gimnastyka wodna, aerobik, mini klub atrakcji dla dzieci czy mini dyskoteki).
Ponadto Hotel Punta**** dysponuje salami kongresowymi i konferencyjnymi z atrakcyjnym holem na 10 piętrze, którego atrakcją jest taras z zachwycającą panoramą 360 stopni.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Vodice to jeden z najbardziej znanych, niewielkich ośrodków turystycznych w Chorwacji. Znajduje się w samym sercu Dalmacji i słynie z gościnnych mieszkańców. Miasto znajduje się zaledwie 65km od lotnisk w Splicie i Zadarze i jest otoczone parkami narodowymi oraz zabytkami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO (w miastach Szybenik, Zadar, Trogir i Split). We wszystkie wymienione miejsca można łatwo dostać się samochodem lub łodzią.
Vodice to idealne miejsce na pobyt dla gości, którzy oprócz morza i słońca pragną korzystać z dalmatyńskich atrakcji przyrodniczych i kulturowych. Miasto słynie z pięknych plaż i czystego morza, a najbardziej urokliwa Błękitna Plaża wyróżniana jest Błękitną Flagą, co gwarantuje jakość i czystość morskiej wody. Miłośnicy jazdy na rowerze mogą korzystać ze stu km szosowych i górskich tras rowerowych, bogata jest także oferta sportów wodnych i nurkowania.
Miejsca, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hoteli Vodice d.d., Grgura Ninskog 1, 22211 Vodice, NIP: HR94858559872
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Punta. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!