Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Latem w Starachowicach można odpoczywać nad malowniczo położonymi zbiornikami wodnymi: Zalewem wodnym w Brodach Iłżeckich, kąpieliskami Piachy i Lubianka. W samym mieście jest też sporo do zwiedzenia, polecamy m.in. wycieczkę do Muzeum Przyrody i Techniki Ekomuzeum im. Jana Pazdua oraz Muzeum Historii Kultury Materialnej z XIX wiecznym kompleksem wielkopiecowym.
Na dalsze wycieczki można wybrać się szlakiem, na którym znajdują się cysterskie średniowieczne klasztory i opactwa w Jędrzejowie, Wąchocku i Koprzywnicy, szlakiem zamków i pałaców: Krzysztopór, Chęciny, Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach. Nie sposób nie wspomnieć o Górach Świętokrzyskich - ich najciekawsze krajobrazowo i geologicznie fragmenty to: Św. Krzyż, Jaskinia Raj, Krzemionki Opatowskie z kopalnią Krzemienia Pasiastego.
Niewątpliwą atrakcją, szczególnie dla najmłodszych jest również spotkanie z Dinozaurem nad Kamienną – w Parku Jurajskim w Bałtowie. Wędrówka przez różnorodne epoki życia Ziemi dostarczy wszystkim niezapomnianych wrażeń.
W okolicy nie brakuje zimowych atrakcji. Z dziećmi na pewno trzeba wybrać się do pobliskiego Bałtowa, w którym znajduje się Wioska Świętego Mikołaja. Przeniesiemy się tam do innej rzeczywistości i poszerzymy wiedzę, a dzieci będą mogły zostać pomocnikami Mikołaja i wziąć udział w konkurencjach sportowych elfów. Pozostałą energię można spożytkować na lodowisku w Szwajcarii Bałtowskiej. Obok lodowiska działa także ośrodek narciarski, Zwierzyniec Bałtowski oraz całoroczny Park Miniatur.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Senator S.C. Prokop i S-ka, ul. Krywki 18, 27-200 Starachowice, NIP: 6642033116
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Senator Konferencje & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".