Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Tychy znajdują się w południowej części aglomeracji śląskiej, oferują dobry dojazd do innych miejscowości i atrakcji regionu. Jest tutaj spokojnie, ale nie można narzekać na nudę. Mieszkańcy i goście chętnie odwiedzają park wodny oraz okolice Jeziora Paprocańskiego. W parku nad jeziorem można znaleźć wiele atrakcji dla dzieci i dorosłych. Są to między innymi plac zabaw, park linowy, wodny plac zabaw. Od strony parku jest również szeroka plaża oraz molo. To świetna lokalizacja na wycieczki piesze i rowerowe. Tychy jako jedno z kilku miast w Polsce oferują możliwość skorzystania z rowerów miejskich. Łatwość użytkowania systemu Tyski Rower oraz możliwość wyboru typu roweru (cargo, tandem oraz rowery dziecięce) zachęca do aktywnego spędzania czasu.
Lokalizacja hotelu sprzyja odkrywaniu skarbów Górnego Śląska – Pszczyny, Katowic, Gliwic, Chorzowa. Do Oświęcimia jest stąd zaledwie 20 km.
Tychy. Atrakcje okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Zagamix II sp.j. B.S. Gawęcki, L.J. Chrząstek, ul. Sienkiewicza 15, 43-100 Tychy, NIP: 6461016290
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Stara Poczta. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".